El popular joc de cartes La botifarra té una nova cita a l'Esquirol el pròxim dissabte 23 de juliol. El torneig, obert a tothom, és un dels grans actualment de la ciutat i un dels esports més practicats en l'establiment. Repartirà el 100% en premis i aprofitant l'ampliació del local, al barri St. Jaume de Solsona, es preveu una participació nombrosa i de nivell.
El campionat s'iniciarà a les 4 de la tarda i les inscripcions, una hora abans, a les 3, al mateix Esquirol a raó de 10 euros per parella. Els campions s'enduran el 50% de la recaptació més obsequi. Els subcampions el 30% més obsequi i els tercers el 20% més obsequi.
L'Esquirol és un bar cafeteria dirigit per l'emprenedor Eduard Colell i impulsa campionats de botifarra i darts per fomentar l'esport al barri i a la ciutat. El barri està vivint temps de modernització amb rehabilitacions de vivendes. El mateix local va veure ampliada al doble la seva capacitat gràcies a les obres de millora dutes a terme en els últims mesos.