Olius campió del torneig de Cervera

Fotos: Toni Márquez

Publicat el 16 de setembre de 2013 a les 16:17
Al torneig de bitlles catalanes celebrat a Cervera el passat diumenge dia 15 de setembre es van inscriure 53 equips amb un total de 273 participants.
Olius va presentar dos equips, el GROC amb el Manuel Pérez, Joan Serra, Joan Vila, Joan Vila Lorenzo, Juanma Fresnadillo i Migue Ferrer i el NEGRE, amb el Manuel Nogales, Joan Puig, Toni Márquez, Jaime Fenoy i Koen Balcaen.
Primerament es va fer la tirada individual on el Migue Ferrer va quedar en 3a. posició amb 82 punts.
Va esser  a la tirada per equips on es va imposar Olius NEGRE, davant el 53 equips participants, amb un Koen Balcaen que no va fallar cap de les 6 tirades i va ajudar a aconseguir el triomf .
Una gran victòria que va fer que tots els integrants de les bitlles d’Olius estiguessin mes que satisfets.