Patinadores del C.P. Solsonès entrenen al costat de Mónica Delli

El passat cap de setmana 25 i 26 de novembre a Bellcaire d’Urgell

Publicat el 28 de novembre de 2011 a les 16:20
Patinadores C.P. Solsonès i Mònica Delli Foto: CP Solsonès

Van ser diversos els clubs i les persones que van reunir-se al pavelló poliesportiu de la població urgellenca per assistir a les sessions d’entrenaments dirigits per l’entrenadora italiana Mónica Delli Figorilli.
 
Les sessions d’entrenament anaven organitzades i coordinades durant els dos dies, i repartides en quatre grups, segons el nivell de les patinadores i els patinadors. Així doncs, el primer grup estava format per nens i nenes dels certificats E, C i B. El segon, dels certificats A i Debutants; el tercer, per les pre-categories i categories aleví i infantil; i el quart i últim, per les categories infantil i cadet. Van ser 25 patinadors i patinadores, amb els seus respectius entrenadors i altres acompanyants, els protagonistes d’aquestes dues jornades de tecnificació de patinatge artístic.

Ja fa cinc anys, que el Club Patí Bellcaire de la territorial de Lleida, organitza aquestes jornades de tecnificació,  amb la direcció tècnica d’una de les entrenadores més importants del panorama europeu i mundial del patinatge artístic. Es per aquest motiu, i per l’indiscutible camp d’aprenentatge que això comporta, que des del Club Patinatge Solsonès, no vam dubtar en aprofitar. I de ben cert que va ser així: immensament educatiu,  generosament profitós i ampliament enriquidor.
 
Mónica Delli, a part de ser una eminència en el món del patinatge artístic, és una bellíssima persona, amb grans qualitats i valors humans. El tracte amb els nens i nenes era proper i dolç, molt amable, i aconseguia motivar-los molt ràpidament.
 
Del nostre club hi van assistir cinc patinadores: Núria Closa, Sandra Colell, Sheila Lara, Berta Llorens i Esther Moreno . Núria Closa del certificat A; i Sheila Lara, Sandra Colell, Berta Llorens i Esther Moreno del certificat Debutants. Durant la tarda de divendres i tot el dissabte, vam entrenar de valent, al costat de la Mónica Delli.
 
No només els patinadors i patinadores podien treure profit de l’estada de la Mónica, sinó que també, els nostres entrenadors van poder ampliar els seus coneixements. Del C.P. Solsonès hi va assistir Sara Alarcón. Ella, va estar en tot moment al costat de lallenatrice (com diuen en italià), dins de la pista, escoltant i comentant totes les explicacions i aclariments que feien referència a les posicions i tècniques més apropiades per l’execució de salts i cabrioles. També va tenir l’oportunitat de resoldre dubtes amb la Mónica, sobre qualsevol tema o aspecte que considerés oportú.
 
Aquestes jornades de tecnificació, van acabar el dissabte al vespre, i sembla ser, que el Club Patí Bellcaire i el seu entrenador, Joan Potrony, promotors i director, continuaran treballant per poder realitzar noves concentracions, amb l’objectiu de mantenir una continuïtat i evolucionar en les tècniques correctes del patinatge.
 
Gràcies, també, a la voluntat de Club Patinatge Solsonès i als nostres patinadors, per participar amb tantes ganes d’aquestes enriquidores jornades al costat de Mónica Delli.