
Varen prendre part 140 pilots dels quals 4 eren del Motor Club del Solsones: el Miquel Pujol , a la categoría Junior Open el Ramon Mascaro a Junior Trofeu, l'Edgar Baró a senior B 2t i l'Albert Cardona a Senior B 4t . Va ser un èxit , ja que tots varen guanyar en les seves respectives categories .
El recorregut constava de 40 km, el terreny era àrid i pedregós , amb moltes trialeres , tant de pujada com cara avall , sort que no va ploure , els pilots varen manifestar que era molt dur. Dels 140 pilots que varen pendre la sortida , només en varen finalitzar 60, la resta es va veure obligada a abandonar. El recorregut constava de dues proves especials: la primera en un circuit de motocros , amb osbtacles artificials , que va provocar avaries i caigudes , i que tenia una durada aproximada de 4 minuts, la segona era completament plana , sense desnivells , i tenia una durada de 7 minuts .

Els pilots Senior B i Junior trofeu tenien que fer 3 voltes, amb 120 km i 6 especials , els pilots juniors open 4 voltes i 160 km amb 8 especials .
L'Edgar Baró va començar a dominar la seva categoria desde el principi , es va imposar en totes les especials sense cometre errors i no va donar ni opcions ni esperances als seus rivals , va guanyar a Senior B 2t i va treure 30 segons al segon classificat .
L'Albert Cardona va fer una carrera de menys a més , a la primera volta anava tercer, a la segona va acabar segon a dos segons del primer i a la darrera crono de la tercera volta va poder doblegar al seu rival. Va guanyar la categoría Senior B per poc més d'un segon .
El Ramón Mascaro , va fer una excel·lent cursa , és un pilot que aquesta temporada ha fet un gran progres , va guanyar la Bassella Race a la categoría junior , però la cursa de Salomo va ser molt dura , els errors de juventud que va tenir a les proves especials ,el van relegar a la cinquena posicio. A la categoría del Ramon els rivals no tenen compasio.
El Miquel Pujol va fer una cursa molt inteligent , va anar de menys a més , al finalitzar la segona volta , nomes quedaven tres candidats a la victoria, els demes varen ser víctimes de la duresa de la cursa , a la tercera volta el Miquel es va situar segon . Va arribar a l'última especial de la quarta volta a dos segons del primer. El seu maxim rival el Sergi Casany va fer una crono exepcional , va guanyar la cursa per menys d'1 segon .
La próxima cursa és a Antas (Almeria) els dies 29 i 30 de Març. És la primera prova del Campionat d'Espanya .
Us desitgem molta sort a tots
