
Josep Alconchel passant per l'avituallament
Diumenge dia 13 de novembre a les 10’30 h es va disputar la 8na edició a la volta a l’Estany d’Ivars.
La cursa consta de dos recorreguts, una volta a l’estany de 10 km i un altre de mitja volta de 5 km. La sortida es simultània per les dos curses. Però la de 5 km el punt de sortida va ser al parquing de l’estany , on prèviament els atletes van ser traslladats amb autocars, i per els 10 km la sortida va ser al passeig Felip Rodes, davant l’Ajuntament d’Ivars.
La meta per les dos curses estava situada davant l’Ajuntament.
A la cursa de 10 km van finalitzar 468 atletes i a la cursa de 5 km 239.
Per part del club Fondistes del Solsonès van córrer Josep Alconchel, que va fer la volta a l’Estany d’Ivars.
La cursa va ser guanyada un any més per l’atleta dels Xafatolls Ricard Pastó, que va fer un temps de 31:38 minuts que es nou record de la prova
Segon va ser l’atleta del Facvac d’Andorra Xavi Garcia Insa , amb un temps de 32:50 minuts.
I tercer va ser Sergi Royo de Begues, amb un temps de 34:14 minuts.
Josep Alconchel van entrar al lloc 264 de la general amb un temps de 49:15 minuts.
En categoria de dones la guanyadora per tercera vegada consecutiva va ser Rosamari Carulla del Logiesport amb un temps 38:13 minuts, seguida de Laura Gomez del Mallorcatrainningl amb un temps de 40:34 minuts i tercera va entrà Gemma Bonjorn del Track amb 41:12 minuts.
L’últim atleta(468) va fer un temps de 1:24 h.
La cursa de 5 km va ser guanyada per Oscar Balsells en homes amb un temps de 17:33 minuts i per Mari Sanfliu en dones amb 20:20 minuts.
Pròximes curses
20 de novembre cursa de Tiurana 12 km)
20 de novembre mitja marató i 5 km de Lleida
27 de novembre cursa solidaria 10 i 5 km, Artesa de Lleida