
Sancho Ayala al podi
Diumenge 13 de maig de 2018, es van celebrar els Campionats d’Espanya de Veterans a l'aire lliure, individual i proves combinades a l’Estadi Municipal de la Bòbila de Gava
Es va realitzar a doble jornada, començant la matinal a partir de les 9,30 hores i la jornada de tarda a partir de les 16.00 hores.
El Campionat d’Espanya també pot servir com a preparació dels Campionats d'Europa que se celebrarà la setmana vinent del 18 al 20 de maig a Alacant.
L’atleta solsoní Sancho Ayala va participar a la prova de 10.000 mts, M50 que va tenir lloc a les 10:15h.
Sancho Ayala, va començar la cursa tibant del gran grup juntament amb l’aragonès Manuel Gonzalez Izquierdo, tots dos es van anant marxant del gran grup fins que a les últimes voltes Sancho Ayala va canviar de ritme i va marxar tot sol, entrant campió amb un temps de 33:05 minuts, que es nou record d’Espanya M-50.
Segon va entrar Manuel Gonzalez Izquierdo amb un temps de 33:38 minuts.
I la medalla de bronze va ser per l’atleta de Canyelles Jose Antonio Ramirez Ramirez amb 34:31 minuts.
“Felicitats de nou “Campió”