Sílvia Leal, subcampiona amb el CAM de cros curt

En el Campionat de Catalunya celebrat aquest cap de setmana

Publicat el 23 de gener de 2012 a les 23:09
Sílvia Leal, amb l'equip femení de cros curt del CAM. Foto: CAM

De nou les fèmines del CAM, entre les quals corre l'atleta solsonina Sílvia Leal, ha donat una alegria a l'entitat al proclamar-se aquest diumenge subcampiones de Catalunya Absolutes en cros curt.

En el Campionat de Catalunya de cros curt per a clubs disputat en el Parc Catalunya de la capital del Vallès Occidental, l'equip manresà ha aconseguit el subcampionat català i el bitllet per ser presents el proper 19 de febrer a Oropesa de Mar en l'estatal de cros. La classificació final ha estat: AACatalunya (14 punts), Avinent CA Manresa (47 punts), CA Vic (64), Lleida UA (76), JA Sabadell (92),... i fins a 11 clubs classificats.

La cursa que ha estat guanyada per l'atleta Miriam Ortiz (AAC) amb un temps de 12'02" desprès de córrer els 3.600 metres de que constava la prova, ha tingut en la figura de Ester Guerrero a la millor atleta de l'entitat manresana. Guerrero ha estat 5a amb 12'45". La joanenca Meritxell Soler ha estat 11a amb 13'10". La santpedorenca, resident a Osca, Alícia Fernàndez que tornava a una competició federada desprès d'una aturada de 5 anys, ha estat 12a amb 13'18". La manresana Alba Gallardo 19a amb 13'41". La solsonina Sílvia Leal ha estat 20a amb 13'45", i la navassenca Manela Martínez ha entrat 27a amb 14'38".