Silvia Leal va a per totes al campionat d'Espanya

Amb la selecció catalana de curses de muntanya

Publicat el 05 de maig de 2012 a les 16:00
Foto: FEEC

La Selecció Catalana de Curses per Muntanya de la FEEC, amb la qual corre la solsonina Sílvia Leal, participarà diumenge 6 de maig en el Campionat d’Espanya de curses per muntanya de la FEDME tant de la categoria individual com per seleccions autonòmiques femenina i masculina.
 
La Cursa de Canón do Sil (Ourense), de 33 quilòmetres i 2.200 m de desnivell positiu, és l’escenari escollit pel desenvolupament del Campionat, on la Selecció absoluta intentarà repetir els resultats aconseguits la temporada passada: la victòria en dones i una 3a posició en homes.
 
Laia Andreu (CE Callús), Mònica Ardid (UA Terrassa SE), Ragna Debats (CE Xerta), Sílvia Leal (CE Solsonès), Montse Martínez (AE Mountain Runners del Berguedà), Xavi Espiña (CE Guissonenc), Gabriel Crosas (AE Diedre), Jessed Hernández (AE Diedre), Josep M. Pijuan (AAEET de Valls), Marc Carós (AE Diedre) i Pere Rullán (UE Vic) són els esportistes seleccionats per una de les cites més importants per la Selecció.
 
ELS CORREDORS MÉS JOVES TAMBÉ TENEN UNA CITA AL CAMPIONAT D'ESPANYA
D’altra banda, per primera vegada es disputarà també el Campionat d’Espanya per les categories cadet (de 15 a 18 anys) i júnior (de 19 a 20). Biel Mossoll (CE d’Olot), Oriol Comellas (CE Comarca de Bages), Sergi Brau (CE Solsonès), Oriol Asensio (CE Sant Vicenç), Diego Cardozo (CE Besalú) i Manuel Rullán (UE Vic), tots ells membres del Centre de Tecnificació de Curses per Muntanya de la FEEC (CTCMC), a més a més de Marta Garcia (CE Calldetenes), participaran en una cursa de 10 km i 600 m de desnivell positiu, que es farà en el mateix indret que la carrera de la categoria absoluta tot i que amb un recorregut més curt.
 
Els joves esportistes catalans competiran amb les millors promeses estatals, integrades en els diferents centres de tecnificació de federacions com ara la basca, valenciana o l’aragonesa, a més a més de la catalana. A tots ells, tant als esportistes de la categoria absoluta com als més joves els hi desitgem tota la sort del món.