La ZER El Solsonès, l’ Escola Arrels 1 i l’ Escola Setelsis dins el marc del Pla Català d’ Esport a l’ Escola i amb el suport del Consell Esportiu del Solsonès han organitzat una trobada per a nens i nenes benjamins i alevins de futbol sala i bàsquet.
La jornada ha sigut molt profitosa tan per al foment de l’ esport com per la interrelació de centres educatius i dels seus alumnes.
A la jornada, l’ Escola Setelsis hi va participar amb vuit equips, la ZER El Solsonès amb 2 equips i l’ Escola Arrels 1 amb 5 equips.
En total, un centenar de nens i nenes fent esport als patis de l’ Escola Setelsis en que s’ ha dut a terme una trobada de caire lúdic amb la que tots els participants han pogut gaudir del futbol sala i/o bàsquet, més enllà dels resultats i la competició.
En els propers cursos, intentarem que en puguem fer més i si puguin adherir més escoles.
ARA A PORTADA
-
Esports Gerard Viladrich, medalla de bronze sub-23 al Campionanat d’Espanya de duatló cross en la categoria èlit Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat S'aprova el conveni que obre la porta a la integració del Centre Sanitari del Solsonès a la Fundació Althaia Ramon Estany Montanyà
-
Política El Solsonès traspassa la gestió del Centre Sanitari a Althaia en una jornada definida per Marc Barbens com «trista però esperançadora» Ramon Estany Montanyà
-
Successos Solsona rep una pedregada intensa que causa desperfectes greus en vehicles i plaques solars Ramon Estany Montanyà
Publicat el
31 de maig de 2017 a
les 05:44
Et pot interessar
-
Esports
Lord Escacs obre les edicions a Sant Llorenç de Morunys i Port del Comte
-
Esports
L’Hora de Resistència de Natació reuneix onze equips en una de les cites esportives clàssiques de l’estiu solsoní
-
Esports
La celebració de «la Roja» col·lapsa Solsona
-
Esports
La Port del Comte Skyrace: mig miler de corredors, un cim ple d'emoció i una estrena per recordar
-
Esports
Els bars i restaurants de Solsona fan ple amb la final del Mundial
-
Esports
Les piscines municipals de Solsona desafien els nedadors a la 43a Hora de Resistència
