El passat diumenge, dia 23 d'abril, tres esportistes de l'escola Taekwondo Solsona van participar al Campionat de Catalunya sub-21 de Taekwondo, que va tenir lloc al Complex Esportiu Municipal La Mar Bella (Barcelona).
Pol Ribes va assolir el subcampionat de Catalunya en la categoria +87kg després d'una molt bona actuació i realitzant una gran final contra Andreu Pérez (TKD Alfaro), actual campió d'Espanya Sub-21.
Aquesta medalla de plata ha donat a Ribes un passaport per accedir a la selecció catalana de Taekwondo i entrenar aquest cap de setmana al CAR de Sant Cugat.
També van participar al certamen autonòmic Amina Sahli i Marc Ribes, que —malgrat realitzar molt bones actuacions i mostrar un bon nivell— no van aconseguir pujar al podi.
Una nova medalla per al taekwondo solsoní
Pol Ribes obté la plata al Campionat de Catalunya sub-21
ARA A PORTADA
-
L’Ajuntament de Solsona obre una convocatòria urgent per contractar una persona encarregada d’equipament cultural Redacció
-
-
Què ens hi juguem amb el PLATER? El Solsonès promou una jornada oberta per analitzar-ne les implicacions Redacció
-
Solsona coordina la presència de 300 fidels a la vigília amb el Papa a Barcelona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
27 d’abril de 2023 a
les 17:30
Actualitzat el
27 d’abril de 2023 a les
17:48
Et pot interessar
-
Esports
L’Olius A s’imposa a la Lliga comarcal de tir al plat 2026
-
Esports
Marc Malé, del Club de Pescadors Esportius de Solsona, Campió de Catalunya de Salmònids Llançat
-
Esports
El CF Solsona aposta per Candi Viladrich com a líder del cos tècnic de la temporada 2026-2027
-
Esports
Més de 60 nens i nenes han tingut els escacs com una activitat extraescolar per jugar
-
Esports
L’Atlètic Pi i el Bar Castell encapçalen la fase de grups de la Copa de Futbol Sala del Solsonès
-
Esports
El CB Solsona obre les inscripcions per als campus d’estiu per a infants i joves
