La Fira de Sant Isidre arriba al seu darrer dia

Publicat el 17 de maig de 2014 a les 16:59
Diumenge, 18 de maig
SOLSONA: DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS. De 10 a 14 h, jornada de portes obertes al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona.
SOLSONA: FIRA DE SANT ISIDRE.

A les 9 h Sortida de la XI TROBADA de motos antigues i clàssiques ciutat de Solsona a l’avinguda del Cardenal Tarancon.
A les 10 h TIR AL PLAT al camp de tir El Solsonès. 
SORTIDA de la VIII Cursa Corriol de Solsona al parc de la Mare de la Font. XI TALLER de labor de retalls (patchwork) al carrer del Castell, 38 (espai Issim). IX TROBADA d’intercanvi de plaques de cava a la sala polivalent.
De 10 a 21 h Tot passejant per l’espai firal i nucli antic de la ciutat podeu gaudir de: XXVII Mostra de bestiar vaquí; XXII Concurs de raça de bestiar vaquí; XIV Mostra de bestiar equí; VII Mostra de bestiar oví i cabrum; XXV Mostra d’artesania; VIII Mostra de productes artesans del Solsonès amb exposició, venda, demostracions i tallers; IV Fira Masies + Sostenibles; Fira de l’automoció, amb vehicles nous i seminous de totes les marques i principals models; Fira de la maquinària agrícola, amb les millors eines del camp; Fira industrial, amb empreses de primera línia nacional i internacional; Fira del comerç amb la presència de més d’un centenar d’establiments dins i fora del nucli antic; Fira de les entitats, amb la participació d’entitats i ONG de la comarca; Fes un cafè solidari a l’estand del SOM a la fira de les entitats; Venda de productes de comerç just a l’estand del SOM a la fira de les entitats; Venda de loteria del Sorteig de l’Or i de farmacioles a l’estand de Creu Roja el Solsonès a la fira de les entitats; Tómbola solidària a l’estand de l’Associació de Dones del Solsonès a la fira de les entitats.
A les 11 h CONCURS de tala de troncs (imprescindible portar EPI, veure bases a part) al camp del Serra. PASSEJADES al camp del Serra.
D’11 a 16 h CARGOLADA solidària al camp del Serra.
De 12 a 13 h EXHIBICIÓ DE DANSA al passeig pare Claret. LLIURAMENT DE PREMIS de la gimcana de llengua “No val a badar!” a l’estand de la UBIC. Arribada de la XI TROBADA de motos antigues i clàssiques ciutat de Solsona a l’avinguda del Cardenal Tarancon.
A les 16 h CAFÈ CONCERT amb el grup Solsona Gospel School i la banda de l’Escola Municipal de Música de Solsona a la sala polivalent.
A les 17 h ACTE DE CLOENDA OFICIAL a càrrec de l’Il·lustríssim senyor Joan Reñé i Huguet, president de la Diputació de Lleida a la sala gòtica del Consell Comarcal del Solsonès. PASSEJADES infantils a cavall i en poni al camp del Serra. Activitat BALL DE LA MOSCA (PLEAS Pla Estratègic Antidrogues del Solsonès) a la fira de les entitats.
A les 19 h TEATRE: Arriba el sr. President d’Artur González Joseph al Teatre Comarcal de Solsona. Més informació: www.firadesolsona.com 
SOLSONA: IV FIRA MASIES + SOSTENIBLES. De les 10 a 13 h Taller d’adults de bioconstrucció. Lloc: exterior sala polivalent. De les 10 a 13 h Burricletada pel territori de masies, a càrrec d’Ester Closa a l’exterior sala polivalent. De 10.30 a 13 h Tallers infantils al vestíbul sala polivalent, planta baixa. De  11 a 13 h Xerrades empresarials. Lloc: espai firal, carpa masies + sostenibles a la sala polivalent. Més informació: www.masiessostenibles.cat
SOLSONA: INTOLERÀNCIES ALIMENTÀRIES . L’hora del vermut. Tastet de productes aptes per a persones amb al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries, de 12 a 13.30 h, a la plaça de Sant Joan. Obert a tot el públic. Entrada gratuïta.
CAMPING EL SOLSONÈS (Solsona): SORTIDA DE NATURA. Endinsa’t dins el món de les orquídies. Informació i reserves 973482861 – www.campingsolsones.com
CICLE ESCENES’14 representació teatral “El verí del teatre”, a les 19 h.* Venda d’entrades anticipades a Oficina de Turisme.