Amb la finalitat de millorar la mobilitat al nucli antic i facilitar-hi l’accés amb vehicles al veïnat i als comerciants, des de les regidories de Governació i Urbanisme s’ha treballat en la proposta d’un nou sistema de pilones més modern que substitueixi l’actual, basat en mecanismes manuals. Abans d’iniciar-ne la seva implantació, l’Ajuntament vol exposar públicament aquesta proposta i recollir-ne les aportacions de la ciutadania, especialment pel que fa les possibles ubicacions de les pilones.
Per aquest motiu, es durà a terme una sessió informativa adreçada al veïnat i els comerços el pròxim dimecres 25 de gener a les nou del vespre a la sala cultural de l’Ajuntament. Anirà a càrrec de l’alcalde, David Rodríguez; el regidor d’Urbanisme, Salvi Nofrarias; la regidora de Governació, Isabel Roca, el caporal de la Policia Local, Marià Vendrell, i l’arquitecta tècnica dels serveis tècnics municipals, Eva Casals.
L’alcalde assegura que en aquests moments no hi ha previst fer cap canvi d’horaris en el tancament del trànsit ni implementar cap altra mesura de mobilitat. “Encara que estiguem treballant en diferents propostes, volem tractar cada tema per separat”, manifesta.
L’Ajuntament presenta un sistema de pilones més modern
La sessió informativa per a comerciants i veins del nucli antic serà el pròxim dimecres, dia 25, a les nou del vespre a la sala cultural
Publicat el 18 de gener de 2012 a les 19:29
Et pot interessar
-
Societat
Posen de relleu al Solsonès el Sistema de Crèdits Climàtics Forestals de Catalunya per mobilitzar inversió privada cap a la gestió forestal multifuncional
-
Societat
«Esperem que la celebració dels 50 anys incentivi l’obertura de l’Amisol cap a la població»
-
Societat
Solsona convida la ciutadania a repensar l'entorn de la Plaça del Camp
-
Societat
Glossa Premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona
-
Societat
Ramon Vilaginés Sala rep el premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona
-
Societat
Xerrada a Solsona sobre «Orientacions per educar i acompanyar la diversitat religiosa de les nostres aules»
