L'ajuntament de Pinell iniciar[a properament les obres d'acondicionament d'un tram de 400 metres de la carretera de Sant Climenç a Sanahüja, que va resultar molt afectada per les riuades de la riera de Sallent del passat dia 2, segons informa el diari Segre.
Segons l'alcalde, l'actuació tindrà un cost de 30.000 euros i és urgent la seva execució, ja que el ferm podria cedir, incomunicant una desena de masies.
Els treballs se centraran en el reforç de les cunetes, on s'abocarà formigó per evitar que els laterals es degradin després de la greu erosió de l'aigua.
ARA A PORTADA
-
Societat Triple empat i emoció fins al final al Concurs de Gossos d’Atura d’Odèn Ramon Estany Montanyà
-
Successos Un llamp origina un foc forestal a Odèn i activa sis unitats terrestres i un recurs aeri Ramon Estany Montanyà
-
Societat Torà commemora el centenari d’Antonio Simó Tarrés amb un reconeixement institucional Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Solsonès estrena «El Bressol», un espai de criança per a pares i infants de 0 a 3 anys Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La vida quotidiana de Solsona al voltant dels Torroja centra les visites nocturnes teatralitzades Ramon Estany Montanyà
Publicat el
22 de novembre de 2015 a
les 07:21
Et pot interessar
-
Municipis
La major part de serveis de la Policia Local de Solsona són de seguretat ciutadana
-
Municipis
Solsona porta al Ple els primers tràmits per construir una nova deixalleria
-
Municipis
Sant Llorenç repara el paviment de diferents carrers del municipi
-
Municipis
Instal·len una sitja de sal a coll de Jou
-
Municipis
Solsona treu a concurs el servei d'hores de retroexcavadora per la brigada municipal
-
Municipis
Joan Solà reclama a la consellera la creació del Consell Català dels Municipis Rurals
