S'estan executant els treballs de millora i eixamplament del camí de la Depuradora, el tram entre l'Escorxador i l'entrada de Cal Ventura. Per poder realitzar aquesta ampliació (teníem 3 metres i ara passarà a tenir de 4-5 metres) ha calgut fer un acord amb els dos propietaris afectats, aquí el consistori vol agrair la predisposició d'aquests per tal de tirar endavant els treballs.
Les obres consisteixen en la realització d'un mur d'escullera per tal de guanyar amplada de camí i al mateix temps reforçar la contenció d'aquest, ja que en alguns punts començava a fallar, també es pavimentarà amb formigó la part ampliada del camí i es col•ocarà una tanca. Cal destacar que també s'ha demanat a Elèctrica de Guixes que desplaci un pal elèctric per guanyar amplada de pas.
Aquests treballs s'estan fent ara, perquè el Consell Comarcal té previst en els mesos vinents pavimentar tot el camí de la Deixalleria, el carrer Prat Tomàs i el camí de la Depuradora, per tant, ja es podrà pavimentar tota la nova amplada.
El cost dels treballs de millora i eixamplament pujaran uns 46.623,58 € dels quals 36.309,79 € seran del pla d'inversió de la Diputació de Lleida de les anualitats 2022-2023 i la resta fons propis de l'Ajuntament.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2023 a les 22:01
Actualitzat el 06 de juny de 2023 a les 22:37
Et pot interessar
-
Societat Avís de tall de subministrament elèctric a Solsona
-
Societat
La Coral Estel de Sant Jordi de Solsona estrena l’any amb una cantada a la Residència Pere Màrtir Colomés
-
Societat
Minut de silenci a Solsona per recordar les víctimes dels accidents recents i del temporal
-
Societat
Plenari General de l’Actua el proper dissabte dia 24 de gener, en el marc del pla de desenvolupament comunitari Actua
-
Societat
La Fira del Petit Botiguer torna el 7 de març a Solsona
-
Societat
Un projecte innovador per millorar la precisió dels mapes de perillositat d’incendis al Solsonès
