Els periodistes de Televisió de Catalunya Anna Figuera i Víctor Sorribes s’incorporaran properament a les corresponsalies dels Pirineus i les Terres de l’Ebre, respectivament, un cop la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals hagi donat per tancada l'etapa de col·laboració amb les delegacions i corresponsalies territorials que fins al moment treballaven al territori i malgrat les mobilitzacions en contra.
Els equips de cadascuna d’aquestes zones estaran integrats també per dos operadors d’imatge, Saül Grau, a la Seu d’Urgell, i Martí Mestres, a Tortosa. En tots dos casos, les corresponsalies, que quedaran instal·lades de forma permanent, s’ubicaran en locals cedits per la Generalitat de Catalunya, mesura que s’emmarca en les polítiques de contenció de la despesa de TVC.
Per mitja d'un comunicat, TVC ha insistit que amb aquests trasllats queda "garantida" la cobertura informativa als Pirineus i les Terres de l'Ebre, "amb professionals propis de primer nivell" i ha afegit que Televisió de Catalunya assumeix així el "compromís de portar la informació de qualitat i de proximitat a tot el territori amb recursos propis".
Els quatre professionals que es desplaçaran a la Seu d'Urgell i Tortosa han sortit d'una convocatòria interna duta a terme per cobrir les quatre places, per a les quals s'hi han presentat onze candidatures.
TVC ja té substituts per als Pirineus i les Terres de l'Ebre
Societat
Anna Figuera i Víctor Sorribes s’incorporaran properament a les corresponsalies territorials
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal Ramon Estany Montanyà
-
Política Militants d'extrema dreta agredeixen el fotoperiodista Jordi Borràs al Fossar Natàlia Pinyol
-
Cultura i Mitjans Reconeixement al trabucaire Vicenç Vendrell en l'inici de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
19 de març de 2013 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Societat
Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa
-
Societat
El Taller Sampons de Solsona cedeix el seu fons documental a SEAT Històrics
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès resol les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027
-
Societat
Es necessiten tres monitors de menjador escolar per a les escoles d’Aiguadora, Ardèvol i Llobera
