En només un dia, més de 22.000 persones ja s’han inscrit a la Via Catalana cap a la
Independència, la cadena humana organitzada per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) que recorrerà Catalunya el proper Onze de Setembre. El dijous 4 de juliol es van obrir les inscripcions a través d'internet amb un formulari que recomana la zona d’inscripció, tot i que es pot escollir el tram que es vulgui de la cadena sempre que no estigui ple. El formulari permet fer fins a cinc inscripcions; i tots els grups i persones que ho desitgin poden inscriure’s a través de l’assemblea territorial de l’ANC més propera.
L’ANC vol que la cadena humana, que superarà els 400 quilòmetres i passarà per 86
municipis del Principat, esdevingui l’avantsala de la independència.
Cadenes humanes pel territori
Per tal d’escalfar motors de cara l’Onze de Setembre, i per tal que tot el país sigui
partícip de la mobilització, l’ANC realitzarà arreu del territori diverses cadenes humanes.
Aquest divendres 5 de juliol, Jesús i Roquetes quedaran units per la independència a les 20:00 hores. Dissabte 6 de juliol serà el torn de la Via Santcugatenca, amb l’objectiu d’encerclar el Monestir de Sant Cugat a partir de les 19:30 hores.
I el diumenge 7 de juliol al vespre, l’ANC envoltarà l’estanyol del Vilar de Banyoles amb una cadena humana. La jornada, que porta per títol “Encén el desig”, també comptarà amb diverses activitats com ara l’encesa d’una estelada d’espelmes al mig de l’estanyol del Vilar.
22.000 persones s’inscriuen a la Via Catalana en 24 hores
Les inscripcions a través de la web van obrir-se dijous a les dotze del migdia
ARA A PORTADA
-
Solsona resol dubtes al veïnat sobre la promoció de 50 habitatges assequibles al carrer Antoni Gaudí Redacció
-
El veïnat de la Sala Polivalent de Solsona porta a la GAIP i a la Síndica de Greuges la petició d’aturar la cessió del solar de l’equipament Redacció
-
Finalitzen les obres de millora de la seguretat viària a l'encreuament de la C-14 i l'accés a Pinell del Solsonès Redacció
-
-
Publicat el
05 de juliol de 2013 a
les 14:14
Et pot interessar
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
-
Política
Reagrupament convergent a Solsona: Treballem i Junts s'uneixen
-
Política
ERC Solsonès detalla les raons del seu nou criteri en la gestió del Centre Sanitari
-
Política
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari
