El candidat de CiU a les eleccions de Solsona, Esteve Algué. Foto: CDC
Convergència i Unió ha presentat aquest dimecres la imatge de la campanya per a les eleccions municipals del proper dia 22 de maig; "una campanya en positiu, austera i de proximitat amb la ciutadania de Solsona, per tal de compartir una idea de ciutat comarca i de país". Així ho ha manifestat avui el cap de llista de la federació nacionalista per Solsona, Esteve Algué.
Algué ha exposat que és una campanya que "té continuïtat amb la de les eleccions catalanes" pel que fa "a la imatge de marca" i pel que fa a la intenció per tal de "fer front a aquests moments durs i difícils per al país amb gent capacitada i amb un esperit positiu". En aquest sentit, ha remarcat que "no és una campanya contra ningú, sinó que és una campanya a favor de la ciutat i el municipi de Solsona".
També ha subratllat que CiU vol fer una campanya de "proximitat" perquè "quan hi ha crisi, les inauguracions, les grans obres i les promeses fàcils s'esvaeixen, i el que queda són les persones, els candidats que estem disposats a assumir el repte de liderar els pobles i ciutats malgrat la crisi".
En referència a la llista que CiU Solsona proposarà, Esteve Algué, ha exposat que "estem ultimant els detalls de posicionament de les persones que la composen, i molt probablement aquest mateix mes de febrer presentarem tots els components de la nostra llista".
CiU Solsona proposa una campanya en positiu
Els nacionalistes han presentat aquest dimecres la imatge de la campanya per a les eleccions municipals del proper dia 22 de maig
Ara a portada
Publicat el 16 de febrer de 2011 a les 21:20
Et pot interessar
-
Política La Diputació de Lleida aprova per unanimitat una moció a favor dels càmpings rurals, a proposta de Junts-Impulsem
-
Política La Diputació de Lleida dóna suport a la delegació de competències en immigració pactada entre JUNTS i PSOE
-
Política La biblioteca de Solsona convoca famílies i docents a una activitat de recomanacions de llibres infantils i juvenils
-
Política La regidoria de Cultura de Solsona convoca el concurs per escollir la imatge gràfica de la Festa Major