La delegació solsonina de l'Assemblea Nacional Catalana organitza un acte per mantenir viva la flama del referèndum del Primer d'Octubre coincidint amb el sisè aniversari de la convocatòria.
"Seguim defensant l'1 d'Octubre" és el lema de l'acte que l'Assemblea organitza a Solsona aquest diumenge, primer d'octubre, amb la col·laboració de l'Ajuntament, el CDR Solsonès, Òmnium Solsonès, La Fura, ERC, ApS-CUP, Junts per Solsona i Treballem per Solsona.
La convocatòria començarà a les 18 h amb una concentració unitària a la plaça que perpetua la cita amb les urnes de fa just sis anys. Continuarà amb l'actuació musical dels solsonins Jaume Sànchez i Pol Solé i la projecció de les imatges de la manifestació independentista que hi haurà a la plaça de Catalunya de Barcelona i es tancarà amb un berenar de coca i xocolata per a tothom.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2023 a les 11:13
Actualitzat el 30 de setembre de 2023 a les 11:17
Et pot interessar
-
Política ANC Solsona, un comiat amb desig de continuïtat
-
Política Junts Impulsem està a favor de la gratuïtat del transport i menjador escolar
-
Política Acte commemoratiu del primer d'octubre a Solsona
-
Política L'Ajuntament de Solsona es compromet a lluitar contra el retrocés del català
-
Política L’Ajuntament de Solsona celebra el Ple ordinari de setembre sense punts sobre els quals deliberar
-
Política Els diputats de Junts-Impulsem es troben al Tiurana per marcar els objectius del curs polític