El COMÚ en la seva despesa de la transparència com un valor necessari en la gestió política municipal ha volgut fer públic el cost econòmic que ha representat fer arribar les seves propostes a la ciutadania.
En aquesta campanya el COMÚ de Solsona s'ha gastat 3.567,46€. Han utilitzat poc els mitjans convencionals (premsa i radio) i molt les noves tecnologies d'internet, a través de la pàgina web i també de les xarxes socials (Facebook i Youtube). Tot plegat en l'intent de comunicar les propostes polítiques reduint al màxim les despeses econòmiques.
Per acabar el COMÚ volen convidar a les altres forces polítiques que concorren a les eleccions a fer el mateix que ells: publicar les despeses de campanya.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2011 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
-
Política
Reagrupament convergent a Solsona: Treballem i Junts s'uneixen
-
Política
ERC Solsonès detalla les raons del seu nou criteri en la gestió del Centre Sanitari
