El COMÚ en la seva despesa de la transparència com un valor necessari en la gestió política municipal ha volgut fer públic el cost econòmic que ha representat fer arribar les seves propostes a la ciutadania.
En aquesta campanya el COMÚ de Solsona s'ha gastat 3.567,46€. Han utilitzat poc els mitjans convencionals (premsa i radio) i molt les noves tecnologies d'internet, a través de la pàgina web i també de les xarxes socials (Facebook i Youtube). Tot plegat en l'intent de comunicar les propostes polítiques reduint al màxim les despeses econòmiques.
Per acabar el COMÚ volen convidar a les altres forces polítiques que concorren a les eleccions a fer el mateix que ells: publicar les despeses de campanya.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2011 a les 23:00
Et pot interessar
-
Política
El conseller Espadaler visita Solsona i anuncia una inversió de 166.000 euros per al Tribunal d'Instància
-
Política
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, visitarà aquest divendres Solsona
-
Política
El conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, visita Solsona i Guixers
-
Política
ANC Solsona, un comiat amb desig de continuïtat
-
Política
Junts Impulsem està a favor de la gratuïtat del transport i menjador escolar
-
Política
Acte commemoratiu del primer d'octubre a Solsona
