ARA A PORTADA
Publicat el 12 de març de 2020 a les 20:45
El grup comarcal de JuntsXCat no ha assistit aquest dijous al Ple del Consell Comarcal del Solsonès al·legant que com a representants públics tenen el “deure de complir les mesures de prevenció i directrius oficials” en relació al coronavirus.
És per això que han proposat de suspendre el Ple, cosa que se’ls ha rebutjat.
En un escrit han deixat constància del motiu pel qual no han assistit al Ple d’avui.
"Arrel de l’episodi que estem vivint i del compromís que exigeix per part de tothom, hem traslladat a la presidència del Ple la nostra voluntat de suspendre la sessió per la següent raó. Creiem que, en tant que representants públics que som, hem de donar exemple sempre i encara més en situacions d’emergència. En aquesta línia, com a representants públics tenim el deure de complir les mesures de prevenció i directrius oficials que s’han donat des del Govern de la Generalitat a fi de controlar l’epidèmia. No té sentit que demanem als ciutadans que s’apliquin mesures excepcionals i nosaltres no siguem els primers en fer-ho."
Et pot interessar
-
Política L'exalcalde de Solsona, al capdavant d'Esquerra Republicana a la Catalunya Central
-
Política Junts-Impulsem reclama solucions per millorar la situació dels SATS
-
Política Treballem per Solsona suspèn el govern d’ERC+CUP en els dos primers anys de legislatura
-
Política Els grups de Junts a les diputacions de Lleida i de Tarragona sumen esforços
-
Política La Diputació de Lleida aprova per unanimitat una moció a favor dels càmpings rurals, a proposta de Junts-Impulsem
-
Política La Diputació de Lleida dóna suport a la delegació de competències en immigració pactada entre JUNTS i PSOE