El PSC es presenta per primer cop a Pinell

Laura Martínez encapçalarà la llista

Publicat el 06 d’abril de 2011 a les 22:58

Laura Martínez candidata per Pinell. Foto: PSC

Pinell del Solsonès té una nova candidatura per a les properes municipals. El PSC hi serà present per primera vegada a través d'Indepenedents per Pinell (Progrès Municipal), i en la persona de la Laura martínez, una barcelonina de 34 anys establerta en aquest petit municipi solsonenc de sde fa 2 anys.

En la roda de premsa de presentació, el secretari comarcal del PSC, Josep Lluis Caelles, n'ha destacat la valentia, per ser dona, mestressa de casa, tenir una família i viure en un medi rural.

Martínez, que és auxiliar de clínica, treballa actualment ajudant al seu marit en un negoci d'hostaleria a Sant Climenç.

Pel que fa als motius per presentar-se en una llista a les municipals, Martínez ha subratllat que no s'ho havia plantejat mai però quan l'hi ho van oferir, va acceptar, per "poder donar la meva opinió i fer aportacions al municipi", ja que considera que el fet de ser de fora no és un inconvenient per plantejar propostes i oferir idees, ja que "ho veig amb un altre punt de vista".

En aquest sentit, Caelles ha assegurat que la voluntat del PSC sempre serà per sumar i fer aportacions pel municipi.