
Aprofitant el primer dia de campanya, aquest divendres els equips dels candidats d'Esquerra i els d'Iniciativa han repartit les respectives propagandes electorals entre la gent que comprava o passejava pel mercat, malgrat la pluja.
Xavier Castellana (ERC), ha coincidit amb l'alcalde de Solsona, David Rodríguez, que li ha donat un cop de mà per difondre el material i propaganda.
Per la seva part, el candidat de la coalició ICV-EUiA, Josep Maria Carles explicà als solsonins i solsonines la seva proposta d'impedir per llei la privatització de la salut pública, en la seva defensa de la sanitat pública. I és que ICV-EUiA crida a les classes mitges i treballadores a votar pel seu ambulatori, pel servei d’ugències, pel seu hospital públic.
