ERC ha assegurat aquest dimecres que totes les subvencions de la Diputació de Lleida a entitats associatives s'adjudiquen de manera discrecional i que aquest dijous votarà al Ple en contra del pla estratègic de subvencions que perpetua aquesta situació, segons el partit.
Per al portaveu dels republicans, Jaume Gilabert, aquest caràcter excepcional "no es justifica en la majoria de les ajudes concebudes, tal com figura en molts dels informes preceptius d'intervenció de la Diputació en relació a l'atorgament de subvencions directes", ha informat ERC.
Gilabert explicarà al Ple d'aquest dijous que si s'aprova el pla "es perpetuarà l'actual model de repartiment discrecional de les ajudes que la Diputació de Lleida atorga a ajuntaments, entitats associatives, culturals, esportives de la demarcació de Lleida, seguint el caràcter excepcional, suposant una vulneració de la Llei de Subvencions".
ERC acusa el govern de la Diputació d'adjudicar a dit subvencions a entitats associatives
La formació anuncia que votarà al Ple en contra del pla estratègic de subvencions que perpetua aquesta situació
ARA A PORTADA
-
Alba Bernadó omple a vessar la Biblioteca de Solsona en la presentació del conte infantil «Odette, la petita cuca de llum» Redacció
-
-
La Fira de Sant Isidre de Solsona no comptarà amb exposició de bestiar boví per responsabilitat sanitària Redacció
-
La Diputació de Lleida concedeix prop de 57.000 euros a entitats sense ànim de lucre del Solsonès per a projectes d’acció assistencial en salut Ramon Estany Montanyà
-
Quantes plaques solars haurà d’acollir el teu poble? Consulta-ho municipi a municipi Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
23 de maig de 2018 a
les 23:19
Actualitzat el
23 de maig de 2018 a les
23:22
Et pot interessar
-
Política
ERC Solsonès detalla les raons del seu nou criteri en la gestió del Centre Sanitari
-
Política
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari
-
Política
L’Ajuntament de Solsona sotmet a consulta pública el seu Reglament orgànic municipal
-
Política
Solsona assoleix el rècord històric de població amb 9.953 habitants
-
Política
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal
-
Política
Junts Impulsem rebutja l'acord amb Mercosur
