La candidatura d'Esquerra de Solsona ha fet públic el seu darrer bloc de propostes electorals referides als àmbits de noves tecnologies, cultura i comunicació.
Pel que fa a l'àrea de comunicació, la principal proposta consisteix en la realització de petits informatius diaris a la ràdio municipal Solsona FM. Aquest fet, segons la candidatura d'Esquerra de Solsona, permetria la dinamització de la ràdio i la fidelització de la seva audiència.
En l'àmbit de la cultura destaca l'aposta per planificar el futur Museu de Solsona. Conscients de les dificultats per tirar endavant un projecte d'aquestes característiques, la candidatura d'ERC de Solsona preveu la realització, durant els propers 4 anys, d'un avantprojecte que permeti marcar un objectiu a la unificació de col·leccions en un únic museu que, en el moment que econòmicament sigui possible, permeti donar resposta a les necessitats de l'actual Museu Diocesà i Comarcal de Solsona, així com una ubicació definitiva a les peces del museu etnogràfic, entre altres qüestions.
Entre les principals propostes en l'àrea de les noves tecnologies destaquen el desenvolupament d'una xarxa WIFI oberta en els equipaments públics, el desplegament dels serveis de seu electrònica fomentant al màxim l'administració electrònica i la consolidació dels mecanismes de comunicació entre el consistori i la ciutadania a través de tecnologies 2.0 i xarxes socials.
Els principals punts programàtics de la candidatura d'ERC de Solsona es poden visualitzar a la web de la formació (www.esquerra.cat/solsona).
ERC proposa la realització d'informatius diaris per Solsona FM
Política
En l'àmbit de la cultura proposen la planificació del futur Museu de Solsona unificant les col·leccions
ARA A PORTADA
-
Societat La 6a Solsoterra presenta una vintena llarga d’activitats al centre de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona convoca dues sessions informatives sobre els nous ajuts per a rehabilitar habitatges del nucli antic Ramon Estany Montanyà
-
Societat La Policia Local de Solsona recupera la seva festa amb el reconeixement a actuacions destacades dels agents Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona treu a concurs tres places per a Tresoreria, equipaments culturals i Escola de Música Ramon Estany Montanyà
-
Societat Un nou equip de raigs X al Zoo del Pirineu permet diagnosticar fauna salvatge ferida sense haver-la de traslladar Ramon Estany Montanyà
Publicat el
18 de maig de 2011 a
les 22:51
Et pot interessar
-
Política
El Solsonès traspassa la gestió del Centre Sanitari a Althaia en una jornada definida per Marc Barbens com «trista però esperançadora»
-
Política
La CUP Solsonès expressa reserves pel traspàs del Centre Sanitari a Althaia
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
