El Multireferèndum ja és una realitat. Des del passat 23 d’abril tothom que vulgui ja pot votar a través d’internet: només cal entrar a multireferendum.cat i fer els passos que s’hi indiquen.
Votar al Solsonès
Cada dia hi ha més municipis i comarques on es podrà votar presencialment en meses de vot que s’instal·laran arreu del territori.
Al Solsonès es podrà votar de forma anticipada, durant la Fira de Sant Isidre a Solsona i el dia 25 de maig, dia que acabarà el procés de votació coincidint amb les eleccions europees.
Horaris de votació i lloc
Dissabte 17 de maig de 11 a 20h a la zona d’entitats de la Fira de Sant Isidre
Diumenge 18 de maig de 11 a 20h a la zona d’entitats de la Fira de Sant Isidre
Diumenge 25 de maig de 9 a 20h, a prop del col·legi electoral de Solsona, lloc exacte per determinar.
Preguntes
Les preguntes que es podran votar al Solsonès són:
1. Quin tipus d’agricultura voleu que hi hagi a Catalunya?
a/ Amb transgènics b/ Sense transgènics
2. Voleu que el govern de la Generalitat de Catalunya deixi de pagar el deute i els interessos que la ciutadania declari il·legítims?
a/ Sí b/ No
3. Voleu que la ciutadania de Catalunya estableixi un control democràtic directe sobre el sector energètic?
a/ Sí b/ No
4. Voleu que el grup promotor d’una Iniciativa Legislativa Popular pugui sotmetre la seva proposta a referèndum vinculant?
a/ Sí b/ No
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2014 a les 21:55
Et pot interessar
-
Política Aquest dijous el govern solsoní porta al Ple el Pla municipal d’habitatge
-
Política Es trenca el pacte de govern entre Compromís per Odèn i Acord Municipal a Odèn
-
Política La consellera Núria Montserrat visita l'Ajuntament de Solsona
-
Política Claustre Sunyer és la nova presidenta del Consell Comarcal del Solsonès
-
Política Junts Impulsem reclama que la Diputació pagui el deute als ajuntaments
-
Política Claustre Sunyer substituirà Benjamí Puig al capdavant del Consell Comarcal del Solsonès