Les persones associades del Partit Demòcrata Català del Baix Penedès i el Solsonès han decidit al llarg d’aquest matí que les seves agrupacions comarcals passin a formar part -en el marc de l’organització territorial del partit- de la nova Regió/Vegueria del Penedès i de la Regió/Vegueria de les comarques de Lleida, respectivament.
Les persones associades al Baix Penedès han decidit integrar-se a la nova Regió/Vegueria del Penedès amb un 56’15% dels vots. L’opció de mantenir-se a la Regió/Vegueria de comarques de Tarragona ha obtingut un 43’08% dels suports.
Pel que fa a l’agrupació del Solsonès, totes les persones associades que han votat han decidit unànimement seguir a la Regió/Vegueria de les comarques Lleida.
L'agrupació del PDC del Solsonès decideix formar part de l'àmbit veguerial de les comarques Lleida
Ara a portada
-
Societat La comunitat romanesa ha celebrat aquesta nit la Pasqua Ortodoxa a Solsona Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat Les dones s'estrenen com a portadores de la Creu al Via Crucis de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat El Centre Sanitari del Solsonès incorpora una eina de programació de visites per motius Redacció
Publicat el 17 de setembre de 2016 a les 21:38
Actualitzat el 17 de setembre de 2016 a les 21:58
Et pot interessar
-
Política La Diputació de Lleida aprova per unanimitat una moció a favor dels càmpings rurals, a proposta de Junts-Impulsem
-
Política La Diputació de Lleida dóna suport a la delegació de competències en immigració pactada entre JUNTS i PSOE
-
Política La biblioteca de Solsona convoca famílies i docents a una activitat de recomanacions de llibres infantils i juvenils
-
Política La regidoria de Cultura de Solsona convoca el concurs per escollir la imatge gràfica de la Festa Major