Marc Barbens dóna a conèixer els membres de la llista de Junts per Solsona en un acte amb Artur Mas
Mònica Serra, Jordi Sendarrubias, Míriam Semís i Marc Fortó s’afegeixen als noms d’Isabel Pérez, Xavier Torres, Céscar Garcia i el mateix Barbens
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de març de 2019 a les 17:32
Marc Barbens, candidat de Junts per Solsona a l’alcaldia de la ciutat, va presentar dijous passat al vespre els noms que formaran part de la candidatura amb què la formació concorrerà a les properes eleccions municipals del 26 de maig. Ho va fer en un acte en què va estar acompanyat per l’ex president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas.
Barbens va presentar i explicar els tres eixos principals que es desenvoluparan durant la campanya; “el fet de viure a Solsona, dinamitzar Solsona i obrir Solsona”, i creu que “el projecte liderat per la llista de Junts per Solsona, està en bones mans i que estem ben preparats per assumir qualsevol responsabilitat de govern que les urnes ens puguin donar el 26 de maig”.
L’expresident Mas, per la seva banda, va encoratjar a Barbens dient que “és una opció real per Solsona però que requereix que molta gent hi cregui i que la campanya va d’això”. També va expressar que “és una candidatura que pot agafar el relleu, que té idees, que té Solsona al cap, que te Solsona al cor i que se’n pot sortir bé”.
Fins aquest dijous, se sabia que la regidora Isabel Pérez seria la número 2 de la llista, mentre que el regidor Xavier Torres continuava i César Garcia ocuparia una posició important dins la llista. En l'acte de dijous, Barbens va anunciar la resta de membres que formaran part dels vuit primers llocs de la candidatura, que seran Jordi Sendarrubias, Mònica Serra, Míriam Semís i Marc Fortó.
Sendarrubias, de 35 anys, és tècnic superior en instal·lacions electrotècniques de baixa i mitja tensió i està molt vinculat a l’àmbit esportiu i social de la ciutat. Actualment és el president de la Penya Barcelonista de Solsona i Comarca. El motiu principal de la seva incorporació al projecte és per liderar l’àrea esportiva.
Mònica Serra té 40 anys i treballa com a comptable. Des de sempre ha estat implicada en diverses entitats i associacions de caire empresarial i cultural. S’ha sumat a l’equip de Junts per Solsona després d’haver-se implicat sense cap vinculació de partit en la celebració de l’1 d’octubre i en les eleccions del 21D. Destaca que la fórmula de Junts per Solsona encaixa molt bé amb la seva concepció d’unitat independentista davant la situació que viu el país.
Míriam Semís, de 39 anys, és educadora infantil a la llar d’infants de l’escola Arrels. Es farà càrrec de les qüestions i propostes relacionades amb l’educació, la infància i les activitats per a famílies dins la candidatura de Junts per Solsona.
Finalment, Marc Fortó, de 41 anys, és el president del Comitè d’Empresa de SIMET, on porta 21 anys treballant-hi. Serà l’encarregat de coordinar tots els aspectes relacionats amb la indústria, les comunicacions viàries, les telecomunicacions i el Vinyet.
Declaracions de Marc Barbens
Et pot interessar
-
Política Els diputats de Junts-Impulsem es troben al Tiurana per marcar els objectius del curs polític
-
Política El conveni laboral i la nova redistribució de vicepresidències passen pel Ple del Consell Comarcal del Solsonès d’aquest dijous
-
Política Aliança Catalana constitueix directiva comarcal al Solsonès, presidida per Roger Closa
-
Política L'Associació de Dones i Integració Sociocultural (ADIS) de Solsona contesta a Aliança Catalana
-
Política L'oposició qualifica el Pla municipal d'habitatge de «manca de rigorositat» i de «nyap»
-
Política Les inversions en instal·lacions esportives són les principals beneficiades de la modificació de crèdit d'aquest any