Ramon Sala i Josep Maria Casafont. Foto: CiU
Convergència i Unió continua confiant amb els Alcaldes de Navès i Olius, Josep Maria Casafont i Ramon Sala com a caps de llista de CiU per a les properes eleccions municipals.
Ramon Sala i Argerich de 62 anys, és Alcalde d'Olius des de l'any 2003. Sala ha manifestat que "em sento recolzat pel poble i per l'equip que hem treballat fins ara i creiem que podem seguir treballant amb esforç i dedicació per al municipi".
Josep Maria Casafont i Augé de 38 anys és Alcalde de Navès des de l'any 2008. Casafont ha explicat que "la llista que encapçalarè és consensuada per tots, i alguns dels components son indepenents". En aquests sentit també ha destacat que "estic satisfet d'optar de nou a l'alcaldia de Navès per poder finalitzar projectes importants pel poble".
Ramon Sala i Josep M. Casafont, caps de les llistes de CiU per Navès i Olius
Els alcaldes repetiran com a candidats als seus municipis
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2011 a
les 21:07
Et pot interessar
-
Política
Solsona assoleix el rècord històric de població amb 9.953 habitants
-
Política
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal
-
Política
Junts Impulsem rebutja l'acord amb Mercosur
-
Política
Aliança Catalana esquiva l'ajuntament i aconsegueix fer parada informativa a Solsona
-
Política
La consellera Niubó fa una visita territorial al Solsonès
-
Política
Junts al Solsonès reuneix càrrecs institucionals i militància en el tradicional dinar de Nadal
