La majoria de treballadors del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC) de Solsona, volem manifestar:
-Que rebutgem la intervenció de la gestió del CTFC pel govern de l’Estat, causa de pèrdues en l’eficiència i l’agilitat.
-La nostra indignació per la usurpació per part del govern de l’Estat de les funcions del govern de la Generalitat de Catalunya, en base a una aplicació partidista de l’article 155 de la Constitució Espanyola.
-La nostra disconformitat per l'empresonament cautelar injustificat dels membres del govern de la Generalitat i dels membres de la societat civil (presidents d’Òmnium Cultural i Assemblea Nacional de Catalunya).
-La nostra preocupació per la resta de membres del govern català que han decidit afrontar aquest procés des de fora del país en circumstàncies també complexes i difícils a nivell personal.
-De manera particular, el nostre record i solidaritat amb na Meritxell Serret, presidenta del CTFC i consellera d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat, cessada i sota ordre de detenció.
Solsona, 20 de Novembre del 2017.
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 20 de novembre de 2017 a les 21:05
Actualitzat el 20 de novembre de 2017 a les 21:28
Et pot interessar
-
Política
El conseller Espadaler visita Solsona i anuncia una inversió de 166.000 euros per al Tribunal d'Instància
-
Política
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, visitarà aquest divendres Solsona
-
Política
El conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, visita Solsona i Guixers
-
Política
ANC Solsona, un comiat amb desig de continuïtat
-
Política
Junts Impulsem està a favor de la gratuïtat del transport i menjador escolar
-
Política
Acte commemoratiu del primer d'octubre a Solsona
