La majoria de treballadors del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC) de Solsona, volem manifestar:
-Que rebutgem la intervenció de la gestió del CTFC pel govern de l’Estat, causa de pèrdues en l’eficiència i l’agilitat.
-La nostra indignació per la usurpació per part del govern de l’Estat de les funcions del govern de la Generalitat de Catalunya, en base a una aplicació partidista de l’article 155 de la Constitució Espanyola.
-La nostra disconformitat per l'empresonament cautelar injustificat dels membres del govern de la Generalitat i dels membres de la societat civil (presidents d’Òmnium Cultural i Assemblea Nacional de Catalunya).
-La nostra preocupació per la resta de membres del govern català que han decidit afrontar aquest procés des de fora del país en circumstàncies també complexes i difícils a nivell personal.
-De manera particular, el nostre record i solidaritat amb na Meritxell Serret, presidenta del CTFC i consellera d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat, cessada i sota ordre de detenció.
Solsona, 20 de Novembre del 2017.
Treballadors del CTFC impulsen un manifest de rebuig a la situació política a Catalunya
Ara a portada
Publicat el 20 de novembre de 2017 a les 21:05
Actualitzat el 20 de novembre de 2017 a les 21:28
Et pot interessar
-
Política La Diputació de Lleida aprova per unanimitat una moció a favor dels càmpings rurals, a proposta de Junts-Impulsem
-
Política La Diputació de Lleida dóna suport a la delegació de competències en immigració pactada entre JUNTS i PSOE
-
Política La biblioteca de Solsona convoca famílies i docents a una activitat de recomanacions de llibres infantils i juvenils
-
Política La regidoria de Cultura de Solsona convoca el concurs per escollir la imatge gràfica de la Festa Major