ERC ha registrat fins a les 16 hores d'aquest diumenge una participació del 41,94% en les eleccions a la nova direcció del partit, amb un total de 3.807 vots, ha informat la formació política a Europa Press.
A aquesta hora, ja han votat més persones que les que van votar en total en les seves eleccions internes a 2015 (2.416 vots, un 32,92% de participació) i 2011 (3.249 vots, 44,77% de participació).
Els militants d'ERC poden votar de forma telemàtica entre les 9.00 i les 20.00 de diumenge, mentre que els que vagin a un dels 18 punts de votació poden fer-ho entre les 10 i les 19 hores.
Un 42% de participació a les quatre de la tarda per elegir la direcció d'ERC
La xifra ja és més alta que el total de les dues anteriors eleccions internes
Ara a portada
Publicat el 15 de setembre de 2019 a les 17:28
Et pot interessar
-
Política La Diputació de Lleida aprova per unanimitat una moció a favor dels càmpings rurals, a proposta de Junts-Impulsem
-
Política La Diputació de Lleida dóna suport a la delegació de competències en immigració pactada entre JUNTS i PSOE
-
Política La biblioteca de Solsona convoca famílies i docents a una activitat de recomanacions de llibres infantils i juvenils
-
Política La regidoria de Cultura de Solsona convoca el concurs per escollir la imatge gràfica de la Festa Major