ERC ha registrat fins a les 16 hores d'aquest diumenge una participació del 41,94% en les eleccions a la nova direcció del partit, amb un total de 3.807 vots, ha informat la formació política a Europa Press.
A aquesta hora, ja han votat més persones que les que van votar en total en les seves eleccions internes a 2015 (2.416 vots, un 32,92% de participació) i 2011 (3.249 vots, 44,77% de participació).
Els militants d'ERC poden votar de forma telemàtica entre les 9.00 i les 20.00 de diumenge, mentre que els que vagin a un dels 18 punts de votació poden fer-ho entre les 10 i les 19 hores.
Un 42% de participació a les quatre de la tarda per elegir la direcció d'ERC
La xifra ja és més alta que el total de les dues anteriors eleccions internes
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2019 a les 17:28
Et pot interessar
-
Política Junts-Impulsem denuncia que s'exclouran a més de 40 entitats de la nova convocatòria d'ajuts de l'IEI
-
Política Núria Vendrell Prats és la nova regidora de l'Ajuntament de Torà
-
Política L'exalcalde de Solsona, al capdavant d'Esquerra Republicana a la Catalunya Central
-
Política Junts-Impulsem reclama solucions per millorar la situació dels SATS
-
Política Treballem per Solsona suspèn el govern d’ERC+CUP en els dos primers anys de legislatura
-
Política Els grups de Junts a les diputacions de Lleida i de Tarragona sumen esforços