80 persones estrenen el servei ENTAULA'T del Bar del Casal

Publicat el 25 de maig de 2012 a les 17:08
Unes 80 persones han assistit al dinar Foto: Ramon Estany

En el marc de la Setmana de la Gent Gran aquest divendres 25 de maig unes 80 persones han estrenat formalment el canvi de nom del menjador social que es va inaugurar el maig de l’any passat al Bar del Casal de Cultura. A fi de desvincular-lo de connotacions de beneficència i aconseguir captar més usuaris, aquest menjador, concebut com un servei intermedi d’atenció al col•lectiu de la tercera edat, a partir d’ara es dirà Entaula’t.
Els responsables del servei, l'entitat AMISOL, han destacat com una de les novetats el fet que a partir d'ara els menus es podran encarregar per al mateix dia, millorant la qualitat organolèptica dels plats i la comoditat dels usuaris.
A l'acte d'inauguració, en què també s'ha mostrat la recent finalitzada rampa d'accès al casal per facilitar ll'entrada al casal a la gent amb escassa mobilitat, hi ha assistit l'alcalde de Solsona, david Rodríguez, així com alguns regidors de l'ajuntament. A tall d'anècdota, el menú d'aquest dinar d'inauguració, que costava 5 euros, ha consistit en Fideuà, Fricandó de vedella i Tarta gelada de postre.

L'alcalde de Solsona ha presidit la jornada Foto: Ramon Estany

El dinar s'encabia dins la Setmana de la Gent Gran Foto: Ramon Estany