[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=coGyHbH2t-s[/youtube]
Les emoticones cada vegada estan guanyant més pes en la comunicació. La marca de cervesa San Miguel ha volgut demostrar-ho amb un vídeo on l'expert en comunicació online Miqui Camps expressa dites catalanes a través de les típiques imatges de WhatsApp. "Venir de l'hort", "fer-la petar" i "qui no té cap té cames" són algunes de les expressions que apareixen a l'audiovisual gravat a Lleida.
Així són les dites catalanes explicades amb emoticones des de Lleida
"Venir de l'hort", "fer-la petar" i "qui no té cap té cames" són algunes de les expressions que apareixen a l'audiovisual gravat a Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2015 a les 12:41
Actualitzat el 10 d’octubre de 2015 a les 12:42
Et pot interessar
-
Societat La Festa Major de Torà recuperarà la Baixada d'andròmines
-
Societat El Servei Enllaç d'Amisol porta set anys inserint persones a empreses de la comarca
-
Societat Solsona FM convoca «L’estiu dels 20», un concurs estival per commemorar l’aniversari de la ràdio
-
Societat El barri del Camp del Molí es vestirà de festa aquest cap de setmana
-
Societat Clariana de Cardener, primer municipi del Solsonès que renuncia a la Banca Mòbil
-
Societat Al Solsonès, podrien tancar 8 de les 9 carnisseries i xarcuteries existents