[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=coGyHbH2t-s[/youtube]
Les emoticones cada vegada estan guanyant més pes en la comunicació. La marca de cervesa San Miguel ha volgut demostrar-ho amb un vídeo on l'expert en comunicació online Miqui Camps expressa dites catalanes a través de les típiques imatges de WhatsApp. "Venir de l'hort", "fer-la petar" i "qui no té cap té cames" són algunes de les expressions que apareixen a l'audiovisual gravat a Lleida.
Així són les dites catalanes explicades amb emoticones des de Lleida
"Venir de l'hort", "fer-la petar" i "qui no té cap té cames" són algunes de les expressions que apareixen a l'audiovisual gravat a Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2015 a les 12:41
Actualitzat el 10 d’octubre de 2015 a les 12:42
Et pot interessar
-
Societat El jovent de Riner recupera la tradicional Festa de l'Adesiara
-
Societat L’Ajuntament solsoní convoca els petits ajuts per a entitats
-
Societat El Pagès de Matamargó fa un donatiu a Fènix per la venda de les samarretes «Llet és llet»
-
Societat L’Ajuntament de Solsona treu a concurs una plaça d’administratiu/iva i una de professor/a de piano
-
Societat L'establiment Milar Pelfort entrega els premis del sorteig de la Fira de Sant Isidre
-
Societat Alumnes de l'Escola Arrels recullen 70 kg de brossa dins la campanya Lets Clean up Europe