RELACIÓ DE DECRETS dictats pel President de la Diputació durant el mes de novembre
-Atorgar al Club Futbol Solsona una subvenció per a les despeses de futbol base, per un import de 1.500,00 €.
-Atorgar al Club Esportiu Arrels una subvenció per a les despeses de foment del Futbol Sala Femení, temporada 2012/2013, per un import de 2.000,00 €.
-Acceptar la renúncia de l’Ajuntament de Solsona a la subvenció atorgada per a l’actuació: mobiliari, equipaments i senyalització de la biblioteca comarcal del Solsonès, anualitat 2011, per un import de 120.000,00 €.
-Aprovar certifi cació núm. 22, conservació semi-integral a les carreteres de la xarxa viària de la Diputació de Lleida, incloses a la zona 2, a favor d’UTE Conservació Alt Urgell, la Cerdanya i el Solsonès, per un import de 188.426,49 €.
-Aprovar la justifi cació i el pagament de la subvenció al Centre Sanitari del Solsonès -Fundació Pública Comarcal-, per a l’Addenda al Conveni de col·laboració interadministrativa per infraestructures sanitàries, per un import de 99.256,70 €.
-Aprovar la justifi cació i el pagament de la subvenció a l’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys, per a la 3a Fira d’Ous d’Euga i 1r Mercat del Pagès de la Vall de Lord, per un import de 250,00 €.
-Aprovar la justifi cació i el pagament de la subvenció al Consorci Forestal de Catalunya per a diferents activitats any 2011, per un import de 7.500,00 €.
-Atorgar a Sol del Solsonès, Associació Familiars de Malalts Mentals i Drogodependents una subvenció per a les despeses del servei d’atenció a les famílies, 2012, per un import de 6.009,00 € i autoritzar el lliurament de bestreta per un import de 3.004,50 €.
-Atorgar als “Empresaris per al Solsonès” una subvenció per a les despeses de dinamització de l’entitat, per un import de 5.000,00 €.
-Estimar sol·licitud de l’Ajuntament de Guixers relativa a la pròrroga per a la presentació dels justifi cants de la subvenció atorgada.
-Aprovar el lliurament a justifi car i el pagament al CC del Solsonès del 75 % de la subvenció atorgada per a activitats fi rals, any 2012, per un import de 22.500,00 €.
-Aprovar la justifi cació i el pagament de la subvenció a l’Ajuntament de Lladurs per a les despeses d’honoraris de treballs tècnics, per un import de 5.000,00 €.
-Aprovar la justifi cació i el pagament de la subvenció a l’Ajuntament de la Molsosa per als honoraris d’assistència tècnica del Projecte de pavimentació de diversos camins veïnals,
per un import de 10.000,00 €.
-Atorgar al CC del Solsonès una subvenció per al fi nançament del servei de teleassistència de l’Àrea Bàsica de Serveis Socials, exercici 2012, per un import de 8.617,42 €.
-Atorgar al CC del Solsonès una subvenció per a les prestacions d’urgència social de l’Àrea Bàsicas de Serveis Socials, exercici 2012, per un import de 3.225,84 €.
-Aprovar certifi cació núm. 1, “Actualització hectàrees de cartografi ca topogràfi ca als municipis de la Pobla de Segur-Aramunt, Olius i Solsona ”, a favor de l’Institut Cartogràfi c de Catalunya, per un import de 19.793,03 €.
-Atorgar al Consorci Forestal de Catalunya una subvenció per a les despeses del Programa de promoció, difusió i suport a la gestió forestal sostenible en les Terres de Lleida, per un import de 15.000,00 €.
-Atorgar a la Fundació Privada Institut Català de la Fusta una subvenció per a les despeses d’elaboració d’una guia de bones pràctiques en la utilització de fusta en elements urbans, per un import de 35.400,00 €.
-Aprovar la justifi cació i el pagament de la subvenció al CC del Solsonès per a les despeses de la Selecció Espanyola Sub 21 a Solsona, per un import de 3.500,00 €.
-Aprovar la justificació i el pagament de la subvenció al CC del Solsonès per a la “Nit esportista 2011,” per un import de 2.000,00 €.