Les cabines telefòniques públiques, que ja pràcticament ningú no feia servir, doncs ara, qui més qui menys, té mòbil, han estat retirades definitivament del carrer.
L'any passat, informàvem en aquest mateix diari de la intenció de l'empresa encarregada del servei telefònic de procedir a retirar aquestes cabines de Solsona, que ja han quedat obsoletes a causa de l'expansió de la telefonia mòbil.
Així doncs, la via pública de Solsona ha guanyat alguns metres, i en alguns casos, com al capdavall del Passeig Pare Claret, davant el Casal de Cultura, l'ajuntament ha aprofitat per arreglar el terra, i substituir les rajoles malmeses, per un parxe llis més segur per als vianants.
[plantillavirals]
Ara sí. Adéu definitiu a les cabines telefòniques
Tot i que s'haurien d'haver retirat a finals de l'any passat, fins aquesta setmana no s'han retirat les últimes cabines de telèfons que quedaven als carrers de Solsona
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2023 a
les 11:31
Et pot interessar
-
Societat
Campanya de donació de sang a l’Institut Francesc Ribalta: una oportunitat per salvar vides
-
Societat
El Solsonès acull una jornada tècnica sobre la gestió de plantes tòxiques en pastures i cultius extensius
-
Societat
El parc de la Plaça U d'Octubre estrena una font d'aigua
-
Societat
Mans Unides Solsona organitza un ball solidari
-
Societat
Oberta la convocatòria d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027
-
Societat
La Coral Estel de Sant Jordi omple de música la Festa del Roser del Castellvell
