Llicenciat en Belles Arts, Ton Casserras,ha cursat estudis de postgrau amb tècniques de gravat al Centre de Gravat d’Encamp (Andorra) i de litografia al The Art Students League of New York. (EE.UU),ha participat en diverses exposicions i entre altres il·lustracions i treballs, és l’autor del mural que decora el vestíbul de la planta superior de la Sala Polivalent de Solsona.
La seva obra «Clows series», plasmada en els punts de llibre d’aquest any, utilitza la tècnica de dibuix previ sobre paper amb escanejat posterior, per acolorir amb ordinador. Darrera cada punt i ha un text, adient als valors de Fènix i el paquet amb quatre punts és posen a la venda al preu de 5.-€.
L’artista solsoní Ton Casserras és l’autor de la nova edició de punts de llibre que Fènix presenta per la Fira de Sant Isidre
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2024 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat Obertes les subvencions per a l’arranjament interior d’habitatges per a persones grans per a l’any 2025
-
Societat Les piscines municipals es mullen per l'esclerosi múltiple
-
Societat Solsona dóna veu a les famílies LGTBIQ+ en l'acte central de commemoració del 28-J
-
Societat La Consellera Paneque inaugura les obres d'urbanització del nou polígon La Cort II de Cardona
-
Societat El Centre Astronòmic del Solsonès ofereix veure la posta de Sol i eixida de Lluna al castell de Lladurs
-
Societat La Trinxaranga celebra els 15 anys