La botiga i restaurant de la Corporació Alimentària de Guissona (Segarra) ha patit aquesta nit un assalt a mà armada, d'un grup d'entre dues i tres persones, que a dos quarts d'onze de la nit han entrat a l'establiment, just després del tancament, i han colpejat el vigilant de seguretat, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra.
Tot i que anaven armats, no hi ha hagut trets. El vigilant però ha hagut de ser traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, sense ferides greus. La policia ha confirmat que els lladres s'haurien emportat la recaptació del supermercat i del restaurant, uns 40.000 euros. Ara s'ha obert una investigació i s'ha posat en marxa un dispositiu per localitzar els assaltants.
Assalt a mà armada al complex alimentari Guissona
S'haurien emportat uns 40.000 euros i haurien agredit el vigilant de seguretat
ARA A PORTADA
-
La solsonina Anna Selva es proclama subcampiona d'Europa amb la selecció catalana de Pitch and Put Redacció
-
-
Solsona sotmet a consulta pública el reglament regulador de l’accés restringit al nucli antic Redacció
-
-
Prop d'un centenar d'alumnes d'arreu del món aprenen música clàssica d'alt nivell a Solsona: "És un privilegi immens" Redacció
Publicat el 09 de febrer de 2014 a les 13:54
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys es vesteix de festa major aquests dies
-
Societat Arrangen el camí de Cal Sotaterra, el carrer de les Vinyes i trams de vials del Vinyet de Solsona
-
Societat Arriben les Nits de Perseids al castell de Lladurs
-
Societat El municipi de Llobera presenta un vídeo de sensibilització contra la violència de gènere
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès obre tres processos selectius per incorporar personal tècnic
-
Societat Els Serveis Socials Bàsics del Solsonès atenen prop de 2.600 persones durant el 2024