La botiga i restaurant de la Corporació Alimentària de Guissona (Segarra) ha patit aquesta nit un assalt a mà armada, d'un grup d'entre dues i tres persones, que a dos quarts d'onze de la nit han entrat a l'establiment, just després del tancament, i han colpejat el vigilant de seguretat, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra.
Tot i que anaven armats, no hi ha hagut trets. El vigilant però ha hagut de ser traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, sense ferides greus. La policia ha confirmat que els lladres s'haurien emportat la recaptació del supermercat i del restaurant, uns 40.000 euros. Ara s'ha obert una investigació i s'ha posat en marxa un dispositiu per localitzar els assaltants.
Assalt a mà armada al complex alimentari Guissona
S'haurien emportat uns 40.000 euros i haurien agredit el vigilant de seguretat
ARA A PORTADA
-
La biblioteca de Solsona mostra l'exposició «Colors, escrits: diàlegs entre artistes i poetes» Redacció
-
«Esperem que la celebració dels 50 anys incentivi l’obertura de l’Amisol cap a la població» Redacció
-
Posen de relleu al Solsonès el Sistema de Crèdits Climàtics Forestals de Catalunya per mobilitzar inversió privada cap a la gestió forestal multifuncional Redacció
-
-
Somnis barrocs a la Catalunya Central: el Festival Espurnes Barroques desvela la seva programació Redacció
Publicat el
09 de febrer de 2014 a
les 13:54
Et pot interessar
-
Societat
Solsona convida la ciutadania a repensar l'entorn de la Plaça del Camp
-
Societat
Ramon Vilaginés Sala rep el premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona
-
Societat
Glossa Premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona
-
Societat
Anna Espuga, de Cambrils (Solsonès), s'imposa al concurs de pelar trumfos
-
Societat
Xerrada a Solsona sobre «Orientacions per educar i acompanyar la diversitat religiosa de les nostres aules»
-
Societat
Aquesta setmana s’obren les inscripcions als primers casals de Setmana Santa gratuïts de Solsona i Torà
