
El passat dijous 19 d’abril vam celebrar l’assemblea anual dels socis del Sol del Solsonès.
Es van tractar diferents temes com la programació d’activitats d’enguany de club social, sortides previstes i les xerrades del programa “Escola de famílies” amb els temes a tractar i els professionals que ho faran. També es va parlar del tancament de comptes de l’any 2011 així com el pressupost i previsió per aquest any 2012.
Es va aprovar la nova Junta Directiva actual del Sol del Solsonès amb les altes i baixes d’aquest any i que queda de la següent manera: Enric Serra president, Ramona Barrera vice-presidenta, Pilar Quingles secretària, Josep Guix tresorer, Mossèn Joan clos vocal, Montserrat Obradors vocal, Rosa Armengol vocal, Mònica Serra vocal, Ramon Sala vocal i Sílvia Gilibets vocal.
El president del Sol Enric Serra va fer balanç del Dia Mundial de la Salut Mental que vam celebrar a Solsona l’octubre passat i de les Nits Literàries i Musicals que es van celebrar l’any anterior. Es va aprofitar l’ocasió per comentar les dates previstes per les Nits Literàries que farem aquest 2012 que són: 25 d’agost a les 22:00 hores al Teatre Municipal de Sant Llorenç de Morunys, 27 d’octubre a les 22:00 hores al Teatre Comarcal de Solsona i el 17 de novembre a les 22:00 hores al Teatre els Catòlics de Cardona. També es va fer esment de la presentació de la mosca Puck celebrada al mes de gener, gràcies a la col•laboració de Can Solvi i begudes Delfí i on van assistir l’Alcalde de Solsona David Rodríguez i el president del Consell Comarcal Joan Solà.
El president va agrair la generositat de tots els socis, Ajuntament de Solsona, Ajuntaments de la comarca i Consell Comarcal del Solsonès, l’Arcada de Sant Llorenç, al govern de la Generalitat, Diputació de Lleida, FECAFAMM, FEAFES i les obres socials de les caixes de Solsona i a totes les entitats que van participar en el Dia Mundial de la Salut Mental com Ajuntament de Solsona, Trabucaires, Castellers de Solsona, Gremi d’Hosteleria del Solsonès, orquestra Patinfanjas, Associació de festes del Carnaval, Escola Arrels, colla gegantera del Carnaval, orquestra StresBand, Mag Pere, Consell Comarcal, Ajuntaments de la comarca i a tots els voluntaris, que sense ells no hauria estat possible que la celebració fos un èxit rotund. Vam comptar amb la presencia de moltes personalitats entre les quals hi havia el conseller de Benestar social i família Josep Lluís Cleries i el conseller de Sanitat Boi i Ruiz.