El Síndic de Greuges convoca veïns i entitats de Solsona el 18 de maig per atendre les seves possibles queixes i consultes de forma telemàtica, mitjançant videotrucada o telefònicament. Qui vulgui fer ús d'aquest servei ha de concertar l'entrevista amb antelació trucant al telèfon 900 124 124, o bé enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat.
El Defensor de les Persones té la funció d'atendre les queixes de tothom que considera que ha patit una vulneració de drets per part d'administracions públiques i empreses que presten serveis d'interès públic, com aigua, llum, gas o telefonia. Periòdicament, l'equip es desplaça a Solsona per recollir queixes i consultes de la comarca, però amb motiu de la pandèmia enguany l'atenció serà telemàtica.
El 2019 el Síndic de Greuges va recollir 22 queixes i consultes a la comarca, una xifra que suposava un increment del 23% respecte de l'any anterior. La majoria feien referència a polítiques territorials, polítiques socials, Administració pública, consum i seguretat ciutadana.
Atenció telemàtica del Síndic de Greuges a Solsona el dia 18
L'equip del Defensor de les Persones recollirà consultes i queixes sobre serveis generals d'administracions i empreses
Publicat el 04 de maig de 2021 a les 20:13
Et pot interessar
-
Societat César Burgués, Tate Gualdo i Dolors Pujol reben el reconeixement de la comunitat docent del Solsonès
-
Societat La cooperativa Raiels celebra deu anys arrelant territori i futur al món rural
-
Societat La 5a Fira de la Terra del Solsonès potencia les xerrades tècniques i els tallers de cuina
-
Societat L'Oficina Local d'Habitatge de Solsona fa 20 anys amb el repte d'incorporar nous pisos
-
Societat Els veïns i veïnes de Pinell gaudeixen d’una jornada cultural a Lleida i a Penelles
-
Societat Homenatge a la gent gran de Llobera