Atenció telemàtica del Síndic de Greuges a Solsona el dia 18

L'equip del Defensor de les Persones recollirà consultes i queixes sobre serveis generals d'administracions i empreses

Publicat el 04 de maig de 2021 a les 20:13
El Síndic de Greuges convoca veïns i entitats de Solsona el 18 de maig per atendre les seves possibles queixes i consultes de forma telemàtica, mitjançant videotrucada o telefònicament. Qui vulgui fer ús d'aquest servei ha de concertar l'entrevista amb antelació trucant al telèfon 900 124 124, o bé enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat

El Defensor de les Persones té la funció d'atendre les queixes de tothom que considera que ha patit una vulneració de drets per part d'administracions públiques i empreses que presten serveis d'interès públic, com aigua, llum, gas o telefonia. Periòdicament, l'equip es desplaça a Solsona per recollir queixes i consultes de la comarca, però amb motiu de la pandèmia enguany l'atenció serà telemàtica. 

El 2019 el Síndic de Greuges va recollir 22 queixes i consultes a la comarca, una xifra que suposava un increment del 23% respecte de l'any anterior. La majoria feien referència a polítiques territorials, polítiques socials, Administració pública, consum i seguretat ciutadana.