.jpg)
Els principals actes de la celebració han estat, dissabte, la Diada de Territori de Masies (una ruta interpretativa al voltant de la bassa del Miracle centrada en els paisatges naturals de la zona i en la seva biodiversitat), una sessió de portes obertes al santuari, un tast de productes de proximitat maridat amb vins del territori, i el clàssic concert a càrrec d’alumnes i professors de l’Acadèmia Internacional de Música de Solsona (AIMS) al Pati de la Casa Gran del Miracle.
.jpg)
Avui diumenge ha tingut lloc a l’església del Miracle la Missa Major, les Vespres de la Mare de Déu, una visita al santuari i un concert a càrrec de la formació Exit Ensemble, emmarcat en el Festival de Música Antiga dels Pirineus (FëMAP) i que tanca els actes de la festa.
.jpg)
El programa de la Festa Major del Miracle està organitzat per la comunitat benedictina del Miracle, amb la col·laboració de Territori de Masies, FëMAP, AIMS i Ajuntament de Riner.