Càritas Arxiprestal Solsona-Morunys organitza una xerrada-col·loqui sobre la reforma del reglament d'estrangeria, aprovada el juliol pel govern espanyol.
Cristina Solà, assessora jurídica de Càritas Arxiprestal Solsona-Morunys, imparteix una xerrada sobre la reforma del reglament d'estrangeria, aprovada el juliol per l'executiu espanyol. La iniciativa pretén facilitar els permisos de residència i de treball a persones migrants perquè puguin treballar a l'estat, especialment en els sectors on fa falta més mà d'obra. Càritas n'organitza aquest acte per informar dels canvis previstos. També es planteja com un col·loqui.
XERRADA-COL·LOQUI: "La reforma del reglament d'estrangeria"
14/09/2022
de 19:00 a 20:30
sala Francesca de Llobera del Consell Comarcal del Solsonès
Càritas ofereix una xerrada col·loqui sobre la reforma del reglament d'estrangeria
Dimecres, 14 de setembre a les 7 de la tarda a la sala Francesca de Llobera del Consell Comarcal del Solsonès
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2022 a
les 16:24
Actualitzat el
12 de setembre de 2022 a les
17:08
Et pot interessar
-
Societat
El Casal Cívic de Solsona impulsa un taller de cuina i convivència destinat a joves estudiants
-
Societat
Solsona dona el tret de sortida a la festa de la Cabana d'en Geli amb música, jocs i un sopar popular
-
Societat
Sant Climenç de Pinell es prepara per celebrar la Festa Major de Sant Joan 2026
-
Societat
El barri de Sant Antoni de la Plana a Solsona tanca la seva festa patronal amb música, concursos i propostes gastronòmiques
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys amplia el parc de Bombers Voluntaris
-
Societat
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat destinat a lloguer social
