El CTFC a la reunió SylvaMED a Avingnon. Foto: CTFC
Dins els actes de la Setmana Forestal del Mediterrani, que va tenir lloc a Avignon del 5 al 8 d'abril, es va celebrar la 2a reunió de socis del projecte SylvaMED.
El Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC), juntament amb 7 socis més de França, Itàlia, Eslovènia, Grècia i Catalunya, desenvolupen aquest projecte, des del passat mes de setembre, que té per objectiu el reconeixement i la valorització dels serveis ambientals dels boscos del Mediterrani per tal de contribuir a la protecció mediambiental i al desenvolupament rural sostenible.
Durant la reunió es van presentar les experimentacions pilot que es desenvoluparan i en les que s'aplicaran diferents mecanismes de compensació econòmica. Es preveu que aquests pagaments reverteixin en la pròpia gestió dels espais forestals.
La propera reunió tècnica tindrà lloc el mes de juny a Ljubljana (Eslovènia) on es presentaran diferents informes tècnics.
El projecte s'emmarca dins el Programa MED i és cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).
Celebren la 2a reunió tècnica del projecte SylvaMED a Avignon
Dins els actes de la Setmana Forestal del Mediterrani en que participa el CTFC
Publicat el 13 d’abril de 2011 a les 19:29
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Periodistes de Catalunya acosta l'educació mediàtica a l'únic Institut Escola Rural del Solsonès
-
Societat
El solsoní Oriol Montanyà és posa al capdavant del nou Baròmetre de la Indústria de la Cecot
-
Societat
La jornada primaveral de Sant Antoni Abat a Solsona reuneix més de quaranta cavalls
-
Societat
Ja es coneixen els Pendonistes de Sant Antoni Abat 2027
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona obre un procés de selecció per cobrir una plaça d’administratiu/iva
-
Societat
Experts analitzaran a Pinós com transformar els camins de la sal en motor turístic
