La cerimònia de comiat del Carles Simon Gil, mort als 31 anys, serà el diumenge dia 17 d'abril a la 1 del migdia a la sala de cerimònies del nou tanatori de Solsona.
Pel volum de gent que es preveu que vindrà, s'ha cedit aquest espai de manera extraordinària, i la família demana per tant la màxima puntualitat possible.
El Carles va morir el passat diumenge 10 d'abril a causa d'una parada cardiaca mentres participava a la 36a edició del Campionat de Catalunya de Futbol Sala per a persones amb discapacitat, organitzada per la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual-ACELL i l'Ajuntament de Castellar del Vallés.
La jornada va dur-se a terme amb normalitat fins que passades les quatre de la tarda, el Carles, que jugava amb l'equip de l'Amisol-Solsona, que en aquell moment estava en la banqueta, queia desplomat a terra. La ràpida intervenció dels serveis mèdics presents al camp va aconseguir reanimar-lo fins a l'arribada de més assistència i dels Mossos d'Esquadra. La reanimació es va dur a terme durant més d'una hora fins que el jugador va ser evacuat al Parc Taulí de Sabadell per continuar-lo estabilitzant. El vespre de dilluns es va comunicar la seva mort des de l'organització.
Cerimònia de comiat a Carles Simon Gil
Societat
Diumenge 17 d'abril a la 1 del migdia al nou tanatori de Solsona
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Els ganivets de Solsona brillen a la gala gastronòmica de «La Vanguardia» Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Consell Comarcal del Solsonès organitza un famtrip de tardor per donar a conèixer els recursos turístics i culturals del Miracle Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona posa el focus en la soledat no desitjada en els actes del Dia mundial de la salut mental Redacció
Publicat el
15 d’abril de 2022 a
les 13:35
Actualitzat el
15 d’abril de 2022 a les
14:05
Et pot interessar
-
Societat
Un segle de somriures: Maria Arau arriba als 100 anys envoltada d'estimació a la Residència La Vall
-
Societat
La catedral de Solsona va acollir l’ordenació diaconal de Joaquim Molina i Clota de mans del bisbe de Solsona, Francesc Conesa
-
Societat
Solsona acollirà el 14è Congrés d’Hospitalitats Catalanes
-
Societat
La primera Cursa Antiracista de Solsona exhaureix les places i convoca la ciutadania a una jornada popular i reivindicativa
-
Societat
Engiambi presenta a Solsona les novetats de la campanya agrícola 2027
-
Societat
Xerrada a Solsona sobre habitatge cooperatiu i envelliment actiu
