L'endocrinòloga i especialista en salut femenina Carme Valls inaugura el nou cicle 'Viure en un cos de dona' amb una conferència que porta el mateix títol. L'entrada és lliure.
Amb una intervenció que portarà el mateix títol que el cicle, la metgessa experta en dones i salut Carme Valls oferirà la conferència inaugural del cicle Viure en un cos de dona. Valls ha dedicat gran part de la seva trajectòria professional a desgranar les desigualtats de gènere en el camp sanitari.
L'objectiu d'aquesta programació, organitzada per la regidoria de Polítiques d'Igualtat amb el suport del Consell Comarcal, l'Institut Català de les Dones i el Pla de barris, és difondre, debatre i donar a conèixer els aspectes que condicionen la salut i la qualitat de vida de les dones.
Cicle «Viure en un cos de dona»: conferència a càrrec de Carme Valls
Dijous 15 d'octubre a les 7 de la tarda a la Biblioteca Carles Morató
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2015 a les 12:46
Et pot interessar
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta
-
Societat Olius i Riner organitzen caminades aquest proper diumenge 21 de setembre
-
Societat «Un somni fet realitat»
-
Societat Xifres d'èxit de la Festa Major solsonina evidencien una tendència a l'alça de la participació
-
Societat El perquè s'ha escollit aquest any el color blau al vestit del pubillatge solsoní
-
Societat Imatges: La Festa Major de Solsona supera amb nota una de les edicions més participades