
Claustre Feliu, amb una butlleta dipositada a la Perruqueria Lali, ha estat la guanyadora del lot de productes de tota Catalunya mentre que Mercè Bonany, amb una butlleta de La Bijuteria, ha estat l’afortunada amb el lot de productes dels comerços solsonins. Les seves han estat les butlletes extretes aquest matí pels voluntaris de l’Amisol en el sorteig que s’ha dut a terme en directe a través de Solsona FM.
En una urna gegant s’han barrejat centenars de butlletes de tots els comerços d’entre les quals s’han extret les guanyadores de la campanya “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”. El lot de productes solsonins és el que s’ha exposat els últims dies a l’entrada de l’Ajuntament i el lot de productes de tota Catalunya inclou premis de cadascuna de les 17 poblacions que hi participen.
L’Ajuntament de Solsona s’ha adherit per tercer any consecutiu a la iniciativa, que impulsa la subxarxa de nuclis antics amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya. L’objectiu és potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per millorar la qualitat de vida i la cohesió social. Entre l’1 i el 21 d’aquest mes, els clients del centenar d’establiments del centre històric que s’han adherit a la campanya, han rebut butlletes per anotar el nom, la població i el número de telèfon, i dipositar-la en una urna que hi havia a cada comerç que participa a la campanya. A banda del nucli antic solsoní, la iniciativa es duu a terme en 20 barris de 17 municipis catalans: Barcelona (barris de la Barceloneta, el Poble Sec, Raval Sud i Sant Pere i Santa Caterina), Besalú, Centelles, el Vendrell, la Bisbal d’Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, Lleida, Manlleu, Sant Feliu de Codines, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Pere de Torelló, Torelló, Tortosa, Vic i Vilanova del Camí.