Amb motiu dels desgraciats esdeveniments succeïts a la ciutat de Barcelona el dia 17 d’agost, l’Ajuntament d’Olius expressa la seva mes enèrgica repulsa a actes de tal vilesa i se suma al dolor que han causat a les víctimes, a les seves famílies i als ciutadans del nostre país. Confiem en la nostra societat, que avanci cap una realitat mes justa i en pau malgrat actes terroristes com el d’ahir a Barcelona.
Les banderes d’Olius onejaran 3 dies a mig pal en senyal de dol per les víctimes de l’atemptat.
Comunicat de l'Ajuntament d'Olius sobre els atemptats de Barcelona i Cambrils
Publicat el 18 d’agost de 2017 a les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
El Bisbat de Solsona ordena el primer sacerdot en deu anys
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
