Què és Passos de Gegant?
Passos de Gegant és un esdeveniment esportiu de trailrunning que uneix els municipis de Solsona i Cardona al llarg de 37 km. La cursa arrenca al Castell de Cardona, passant pel Castellvell i culmina a la plaça Major de Solsona. Un recorregut que, sense dubte, es caracteritza per la seva riquesa paisatgística, històrica i cultural. Els corredors tindran el privilegi de córrer per corriols, pistes forestals i trialeres, envoltats de la vegetació característica d’aquesta regió: boscos frondosos de pinassa i pi blanc.
La cursa, a més, té una dimensió social que no podem deixar de mencionar. Tots els fons recaptats a través d’aquest esdeveniment aniran destintats a l’Associació Fènix d’ajuda i suport contra el càncer per a desenvolupar programes de salut i prevenció. Per aquesta finalitat, l’esdeveniment també compta amb el suport de la Fundació She.
Sense dubte, el cap de setmana del 24 i 25 d’octubre es convertirà en una jornada esportiva del trailrunning de mitja muntanya on tothom hi serà benvingut, tan els corredors com aficionat a aquest esport.
Participa al concurs per dissenyar la samarreta “Passos de Gegant”
Vols que el teu disseny es converteixi en la samarreta de la primera edició de la cursa “Passos de Gegant”? Doncs informa’t de les bases i presenta la teva candidatura.
BASES
Objectiu:
L’objectiu del concurs és dissenyar el dibuix de la samarreta de la primera edició de la cursa “Passos de Gegant” (molt + que una cursa). Aquesta samarreta integrarà el logotip de la cursa i el del patrocinador a la part davantera i, en la part posterior, és on s’ubicarà el disseny guanyador.
Enguany, els fons es destinaran a combatre el tabaquisme entre el col·lectiu jove i fomentar els hàbits saludables a través de l’esport per a prevenir el càncer. Per aquest motiu, la proposta presentada haurà d’abordar aquesta temàtica.
Participants:
Poden participar-hi totes les persones que ho desitgin independentment de la seva edat o nacionalitat.
Dissenys:
Cada participant pot presentar un disseny, sempre que siguin obres originals i inèdites, que no hagin estat presentades en cap altre concurs.
El disseny no ha de portar cap marca d’aigua o signatura/símbol que s’identifiqui amb l’artista, patrocinador, empresa…
En el disseny s’hi haurà d’incloure clarament el text “Passos de Gegant ” i el lema “molt + que una cursa”. També hi haurà d’haver una foto o dibuix dels dos castells i es pot treballar amb un màxim de tres tintes planes.
Formes i termes de presentació:
Les propostes es presentaran en un suport rígid d’una mida màxima de DIN-A3 i, a més a més, en un CD-ROM o llapis de memòria amb els treballs en format vectoritzat. Tot això, en un sobre tancat amb un pseudònim, acompanyat d’un altre sobre a l’interior en el qual hi constaran les dades personals de l’autor/a (nom, edat, DNI, adreça, número de telèfon i adreça electrònica).
Es poden presentar a l’Ajuntament de Solsona i l’Ajuntament de Cardona de dilluns a divendres de 9h a 13h a l’oficina/finestreta d’atenció al públic, respectivament.
Termini:
El termini per a la presentació de propostes finalitzarà el dia 1 de juny a les 13h del migdia.
Premis:
El guanyador del concurs rebrà un premi econòmic de 200 € així com també 3 samarretes estampades de la cursa.
Veredicte
El veredicte es farà públic el dia 19 de juny.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Kiani Vilar presenta a l'Sputnik de Solsona el seu darrer treball «Records en conserva» Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès i el Centre Sanitari sotmetran a aprovació el conveni que ha de regular el traspàs de la gestió del Centre Sanitari a la Fundació Althaia Agència Catalana de Notícies
-
Societat L'Ajuntament de Solsona convoca tres places temporals per a l’Oficina del Nucli Antic Redacció
-
Successos Electra del Cardener anuncia un tall elèctric programat a Solsona el proper dimarts a diferents carrers Redacció
Publicat el
09 d’abril de 2015 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Societat
Gaietà Ripoll: reparar la memòria per defensar la llibertat
-
Societat
Solsona porta al Ple les bases de les subvencions per a la rehabilitació d’habitatges dins el Pla de barris
-
Societat
S’obren les inscripcions als casals gratuïts de setembre de Solsona, Olius i Torà
-
Societat
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d'odi
-
Societat El govern espanyol incorpora Biosca i Lladurs a la llista de zones declarades afectades per emergències de protecció civil
-
Societat
Bassella restringeix l'accés a entorns fluvials per minimitzar incendis i saturació durant l'onada de calor
