Segons informa novament el Patronat de la Fundació La Vall, ja es disposa de tots els resultats PCR dels usuaris, i de 44 ha sortit un positiu.
Pel que fa a les treballadores de la Residència de Sant Llorenç de Morunys, tres han donat positiu i una persona que havia d'entrar a fer suplències també ha donat positiu.
S'informa que els responsables sanitaris estan al cas de la situació i ja s'estan aplicant totes les mesures necessàries. Es fa una crida a extremar el màxim les precaucions per poder sortir d'aquesta situació.
En el mateix comunicat, el Patronat ha aprofitat per donar molts ànims i tot el suport necessari a les treballadores i demanar que s'extremin les precaucions tant a la Residència com a fora d'aquesta.
També s'ha agraït a tothom per les mostres de suport en especial als ADF Vall de Lord, SEM i Bombers.
Confirmats quatre positius de Covid 19 entre residents i treballadores de la Residència de la Vall de Lord
Societat
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2020 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Societat El govern espanyol incorpora Biosca i Lladurs a la llista de zones declarades afectades per emergències de protecció civil
-
Societat
Bassella restringeix l'accés a entorns fluvials per minimitzar incendis i saturació durant l'onada de calor
-
Societat
El Zoo del Pirineu alerta del risc d’atropellaments de fauna salvatge durant les nits d’estiu
-
Societat
El festival de referència de l’economia solidària rural catalana aterra al Solsonès
-
Societat
La Fira de Sant Ermengol distingeix Pomes Biolord com a Amiga del Formatge a la Seu d’Urgell
-
Societat
Pinell de Solsonès recondiciona el pas de la rasa de Cal Monjo arrasat pels aiguats d’hivern
