Des del Centre Sanitari del Solsonès es demana a la població que extremi les mesures de protecció per tal d'evitar que l'aparició de nous casos del virus en un gran nombre d'afectats generi una situació insostenible.
La realitat és que els propers dies poden ser una prova de foc per al Solsonès. Una vegada han aparegut diversos casos de Covid-19 a la comarca es considera bàsic mantenir les actituds de responsabilitat per tal que el ritme de propagació sigui el més lent possible.
Sara Alarcón, presidenta del Consell Comarcal i del Centre Sanitari, ha fet una crida a extremar les mesures de prevenció i de confinament "demanem a les persones que sobretot es quedin a casa i davant de símptomes de tos, febre i mal de cap evitin acudir al Centre Sanitari i actuïn com en una grip. Només en els casos greus de febre alta i continuada i dificultats respiratòries cal trucar al Centre Sanitari de les 8 a les 20 hores o al 061 0 112 durant tot el dia" ha indicat. "L'important és poder atendre a les persones que realment ho necessiten i tenir disponibilitat per a les urgències" ha afirmat.
Davant dels primers casos detectats al Solsonès es demana extremar les mesures per evitar un desbordament dels contagis
El Centre Sanitari espera una setmana crítica davant dels casos de Covid-19 a la comarca
ARA A PORTADA
-
Una escultura feta amb carbassa, principal novetat de la Fira d’Ous d’Euga de la Vall de Lord d’aquest cap de setmana Redacció
-
-
-
La Fundació Pere Màrtir Colomés impulsa un cicle de xerrades per acompanyar les famílies en la cura de les persones grans Redacció
-
Salut alerta de missatges fraudulents que demanen dades per vacunar-se de la grip i la covid o renovar la targeta Redacció
Publicat el 27 de març de 2020 a les 21:18
Actualitzat el 27 de març de 2020 a les 21:30
Et pot interessar
-
Societat Dissabte comença una nova ronda de visites dels regidors de barri de Solsona
-
Societat Milar Pelfort de Solsona ha celebrat 15 anys
-
Societat Més de 150 persones assisteixen a la lliçó inaugural del curs de L'Aula d'Extensió Universitària de Solsona
-
Societat La Fira de l'Empelt posarà un any més en valor el món rural
-
Societat La Plaça del Palau Episcopal de Solsona acollirà enguany la gala dels Reconeixements empresarials
-
Societat César Burgués, Tate Gualdo i Dolors Pujol reben el reconeixement de la comunitat docent del Solsonès