ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2019 a les 18:30
Aquesta nit ha mort Mn. Camil Viladrich i Casas, fill d'Olius (Solsonès) i prevere resident a Berga i vicari de la Valldan, a l’edat de 79 anys.
Cal recordar que Mn. Camil va ser ordenat prevere a l'església de Lestonnac (Solsona) pel bisbe Vicenç Enrique Tarancón, el 14 de juliol de 1963.
La celebració de les exèquies serà dilluns, dia 18 de març, a les 12h. del migdia, a l’església parroquial de Santa Eulàlia de Berga.
El Tanatori de Berga (Funerària Ferran) estarà obert diumenge de 10h a 13h, i de 16h a 19h.
Preguem per Mn. Camil que des del cel pugui gaudir del descans etern, en companyia del Pare. Des de la diòcesi li agraïm tot el seu servei com a prevere durant tots aquests anys. Descansi en pau.
Et pot interessar
-
Societat Canalda celebra els 25 anys de la Comissió Cultural
-
Societat Solsona organitza un nou curs de taitxí per treballar l’equilibri físic i mental
-
Societat Arriba a Solsona l'exposició «Destí Igualtat»
-
Societat L'embassament de la Llosa del Cavall perd més d'un 10% de capacitat des de la seva construcció
-
Societat Una caminada i una pedalada des de Solsona culminaran diumenge amb una observació del sol a Lladurs
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta