ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Els Jocs Florals dels Micropobles premien la rinerenca Laura Parera Barons amb un primer premi de prosa Redacció
-
Cultura i Mitjans El Cicle CROMÀTIC obre una nova convocatòria per donar visibilitat als artistes visuals del Solsonès Redacció
-
Societat Guixers inicia la segona etapa per habilitar una reserva d’aigua contra els incendis forestals Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La Fira Medieval del Drap Piteu arriba a la seva VIII edició plena de novetats Redacció
Publicat el
16 de març de 2019 a
les 18:30
Aquesta nit ha mort Mn. Camil Viladrich i Casas, fill d'Olius (Solsonès) i prevere resident a Berga i vicari de la Valldan, a l’edat de 79 anys.
Cal recordar que Mn. Camil va ser ordenat prevere a l'església de Lestonnac (Solsona) pel bisbe Vicenç Enrique Tarancón, el 14 de juliol de 1963.
La celebració de les exèquies serà dilluns, dia 18 de març, a les 12h. del migdia, a l’església parroquial de Santa Eulàlia de Berga.
El Tanatori de Berga (Funerària Ferran) estarà obert diumenge de 10h a 13h, i de 16h a 19h.
Preguem per Mn. Camil que des del cel pugui gaudir del descans etern, en companyia del Pare. Des de la diòcesi li agraïm tot el seu servei com a prevere durant tots aquests anys. Descansi en pau.
Et pot interessar
-
Societat
Solsona finalitza el curs de formació d’agents de pastoral amb entrega de diplomes al Seminari
-
Societat
Obren el tram renovat de la Via Blava del Cardener al pantà de Sant Ponç al Solsonès
-
Societat Situació «límit» a la residència de gent gran de Sant Llorenç de Morunys per la dificultat de trobar personal qualificat
-
Societat
Solsona acollirà un taller gratuït de cuina marroquina i trobada intercultural el 30 de juny
-
Societat
La Fundació Zoo del Pirineu celebra 12 anys dedicada a la fauna salvatge
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
