Lleida - La fiscalia demana 6 anys de presó a una dona acusada d'estafar més de 187.000 euros a tretze persones, gestionant-los assegurances falses. Segons el ministeri públic, la dona, a través de la seva empresa, al Solsonès, oferia plans d'estalvi, assegurances de vida i de cotxe així com dipòsits bancaris a veïns de la comarca. Els afectats lliuraven els diners a l'acusada i aquesta se'ls quedava en comptes de contractar aquests productes o els contractava i els donava de baixa al dia següent.
Una de les víctimes és una parella jubilada dels quals s'hauria apropiat 120.000 euros després de guanyar-se la seva plena confiança.
Els fets van passar entre el 2013 i el 2019 i el judici es farà a l'Audiència de Lleida dijous 22 de desembre. A més de la presó per estafa agreujada, la fiscalia li demana una multa de 4.320 euros i que indemnitzi les víctimes amb el que reclamen.
Demanen presó a una dona acusada d'estafar a Solsona més de 187.000 euros amb assegurances falses
Els fets van passar entre el 2013 i el 2019 al Solsonès i el judici es farà a l'Audiència de Lleida el 22 de desembre
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2022 a les 18:16
Actualitzat el 14 de desembre de 2022 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat El Projecte Escola-Empresa del Solsonès i Cardona apropa l’alumnat al teixit empresarial
-
Societat Imatges: Una dotzena de vehicles històrics fan parada a Solsona
-
Societat El vídeo amb que Cardona agraeix totes les persones i entitats que fan possible la seva Festa Major
-
Societat Imatges: Solsona embadaleix davant els genis de la màgia
-
Societat La Fundació Pere Màrtir Colomés impulsa un cicle de xerrades per acompanyar les famílies en la cura de les persones grans
-
Societat Les taquilles intel·ligents del «Clica i recull» fan de mitjana 6 comandes setmanals